har dere hatt brennkopper?

Tonje M

Glad i forumet
vi har fått det, og det er helt pyton.
jeg fikk det først, så min datter på fire. jeg er livredd at min nyfødte sønn på 1 mnd skal få det... huff! har begynt med lokal behandling, skal til lege å be om antibiotika i morgen. for dette er jo helt håpløst, jeg kan jo ikke ta på og klemme mine egne barn omtrent! har på hendene og i ansiktet.

hvor lenge varte det når dere hadde det?

har dere hatt baby i hus som ikke er blitt smittet?

Gutten min har hatt det, men han hadde bare 2 stk så vi merket ikke noe til de[:)] Utenom at vi ikke fikk se på foten engang[8D]
Ikke noen i vår familie fikk det, og på den tiden var vi på ferie og i kontakt med en del folk.
Husker ikke helt hvor lenge det varte, for vi oppdaget det ikke med en gang[X(]

Storesøster har hatt det, i ansiktet. Det begynte som et sår (trodde vi), så utviklet det seg lengre bort mot nesen. Fikk en krem av legen, og måtte ha plaster over så det ikke skulle smitte. Ingen ble heldigvis smittet. Husker ikke helt hvor lenge det varte, par uker kanskje, veldig usikker[8|]

Hatt det..
husk væsken som smitter..
Så for all del, sprit dere før dere tar i baby, hver gang.. Før dere tar i evt flasker, stellebord osv..
Man kan ikke være forsiktig..

Jeg hadde først ett sår på halsen.. Klødde på kneet, fikk på kneet.. Så på magen.. Det kom over alt hvor jeg tok.. :S
Såem, jeg vil anbefale dere være forsiktig og at minst mulig av dere i huset er i kontakt med babyene akkuratt i den mest kritiske fasen nå..

God bedring til huset iallefall

jeg har nettopp hatt det[:'(]men jentene mine fikk det heldigvis ikke.jeg hadde krem og smøe på og antibiotika.tok en uke! og enda har eg "arr" mange plasser...hadde det over hele meg[:@][:'(]utenom hender og ansikt[&:]

ok, ser at noen har vært heldige å holde det i sjakk...

dattern min har fått det i eksemen sin, akkurat som meg. lille odin har hel hud, bortsett fra litt melkeutslett i ansiktet....

vi spriter, vasker med klorin, steller med hansker, lager mat med hansker... styrete!

det værste er at det blir jo lite kos med lillegutt[:(]

Back
Topp