Har dere hatt behov for barnevakt enda?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
I hvilken anledning var det og synes du det var rart/vondt å være borte fra barnet?
 
Var på kino, så svigermor passa knerten i 2 timer.. Jeg trodde jeg skulle bli gal, men klarte å la være å sjekke mobilen :)
 
Bare en liten time da mannen hadde tatt med seg de største barna på fjellet og jeg hadde legetime. Mamma passet og det gikk supert. Tenkte ikke over det egentlig :)
 
Min mor har passet han to ganger, første gang skulle jeg til tannlegen og den andre til frisøren. Bare 1.5 time hver gang. I august blir det derimot overnatting, for da skal vi i bryllup.
 
Har hatt og har fortsatt behov, men ingen barnevakt enda. Dvs jeg var på butikken alene én gang, da var han hjemme med faren, så ikke barnevakt da. Bedt i 30årsdag i august, men for tidlig å si om det lar seg gjøre.
 
Barnets bestemor har passet han på dagtid flere ganger, utrolig deilig med noen timer der jeg ikke bare er mamma men også en selvstendig person ;) Blir overnatting snart, gleder meg til det. Men må være trygg på barnevakten!
 
Mamma og svigermor har trillet tur 1 gang hver. Ellers bytter vi på hvis vi har behov for å gå til frisøren eller liknende
 
Jeg benytter meg av barnevaktanledninger :D mamma passer et par timer nå og da, heldigvis ;)
 
Junior har vært hos både farmor og mormor flere ganger og koser seg masse når han er der. Han er veldig trygg på begge to. Så har ikke noe problem med å la han være hos en av de. Men med første, så satt det langt inn å spørre om noen kunne ta henne i noen timer, men nå har de jo trent i mange år på henne. Hehe.
Han har vært der når vi har vært på handleturer, når vi har funnet på ting med største og etter lange netter hvor jeg har hatt ett stort behov for søvn og han ikke.
 
Vært på bonusjenta sin skoleavslutning da hadde farmor guttene her :) de gikk veldig bra, minsten tar ikke flaske men får pupp hver 3-4 time så kan være vekke i 3 timer og gå klar. Pappen har ellers hatt han så jeg har vært noen timer hos venninner, gått en tur, vært på shopping med bonusjenta o.l.
 
Et døgn da han var 2 mnd og jeg skulle i utdrikningslag, men var hjemme innimellom og på natten. Men hadde fremdeles barnevakt, jeg bare hjalp litt til. Og en helg for 2 uker siden, da vi skulle i bryllup i en annen by. Var min mor som passet begge gangene. Synes det er deilig med litt tid alene. Når vi var i bryllup passet de også storebror på 2, så det var første gang vi var bare oss siden vi var på sykehuset og ventet på mini. For meg er det godt å få savne de litt, får mer energi som mamma når jeg kommer tilbake ;-) Eneste alene tid jeg får ellers er i dusjen, om jeg er heldig ;-)
 
Svigermor passet henne da jeg var hos tannlegen. Ikke noe problem i det hele tatt. Kan sikkert alltids prøve flaske og sånn, men jeg har ikke behov for å være borte fra henne over mange timer eller over natten. Alt til sin tid. :)
 
Har hatt det flere ganger og tenker egentlig ikke noe over det. Syns det er helt greit å få gjort ting uten barn. Går mye fortere enn med barn!
 
Kanskje fyfy for noen, men vi har måtta brukt en del barnevakt. Jeg studerer fulltid (sommerferie, yay) men siste ukene fram mot eksamen, hvor sambo ikke hadde ferie men kun 40% permisjon, måtte M være hele dager hos mine foreldre, sånn at jeg kunne være fullstendig fokusert på studiene. Det gikk kjempefint, M storkoste seg og fikk et nært forhold til mormor og morfar ❤ M spiste mme, og litt banan og hadde egen vogn der :) Det hjalp meg og, gode resultater på eksamenene :)
 
Kanskje fyfy for noen, men vi har måtta brukt en del barnevakt. Jeg studerer fulltid (sommerferie, yay) men siste ukene fram mot eksamen, hvor sambo ikke hadde ferie men kun 40% permisjon, måtte M være hele dager hos mine foreldre, sånn at jeg kunne være fullstendig fokusert på studiene. Det gikk kjempefint, M storkoste seg og fikk et nært forhold til mormor og morfar ❤ M spiste mme, og litt banan og hadde egen vogn der :) Det hjalp meg og, gode resultater på eksamenene :)

Det er ikke fyfy :)
 
Pappa har passet henne en kveld i underkant av 3 timer når vi var på kino!☺ Gikk helt fint for oss alle ☺
 
Vi har hatt litt barnevakt av farmor ♡ Jeg er blitt dårlig, og den lille har hatt en tøff start så har vært godt for meg og far å få et par kvelder sammen :) Farmor låner gladelig!
 
Back
Topp