Har dere handlet noe til lille enda?:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
I såfall, hva?:) jeg har handlet sengehimmel til vugge/sprinkelseng, sengesett, bilstol (kjøpt brukt av slekt)

Kun tre klesplagg :-) Sparer penger hver måned så vi kan begynne å kjøpe de dyre/store tingene snart :-)

Nei, ikke noe enda, men har begynt å titte på søskenvogn. Var innom en butikk på lørdag og prøvetrillet litt forskjellige, så nå gjelder det visst bare å bestemme seg. Kunne være opp mot et par måneders leveringstid så vi kan ikke vente så altfor lenge heller ;)

Ikke noe enda.

Har ikke handlet noe enda, men blir vel kanskje at vi kjøper noe etter den oul :)

Har ikke kjøpt noe enda, bare en stor bamse. Men sitter å planlegger en stoor IKEA bestilling som skal sendes av gårde i begynnelsen av juni. Vi blir å kjøpe det meste på IKEA . Så etter den bestillingen er det bare vogn og bil stol vi må kjøpe. Når det gjelder klær blir vi nok å arve en del og blir også å kjøpe brukte klær fra finn.no.

Har det meste fra før, men jeg har kjøpt ny babygym. Kommer garantert til å kjøpe mer etterhvert, men det haster ikke :-)

Vi har det meste :) Jeg har kun kjøpt en heldress i ull/bomull fra Petit Bateau i Paris til lille, et klesplagg jeg har i større str etter mini, storfavoritt!

Vogn må kjøpes + omgjøring av begge barnerom med oppussing og senger og slikt :)

Vi har det meste, jeg har kjøpt noen ullklær på tilbud, må nok kjøpe noe nytt og blått for gøy :P Og vi skal pusse opp et (barne)rom før babyen kommer :) Alle store ting har vi!

nei har ikke kjøpt noe ennå, bare svigermor som kjøpte en body og cardigansak sist hun var her, hun hadde så lyst å kjøpe noe hehe
alle store ting har vi etter kommende storebror:-) skal på 3D UL 1 juli og håper de kan bekrefte da at det er en jente :-) da blir det vel litt handling av klær etter det :-) + at vi skal kjøpe bilstolpose, newbornset til tripp trappen og ny madrass til seng og vugge :-)

Har bare kjøpt vogn så langt. Er ikke noe mer som haster og kjøpe enda, så tar det med knusende ro, har good tid :)

Jeg har det meste fra før, mangler kun bag til vogn.. Ellers har vi kjøpt en body etter vi var på oul, eller kommende storesøster fikk kjøpe til lillebror og hun har lagt den i sin skuffe på badet, for hun skal passe på den til babyen kommer ;)

Har nesten alt utenom klær. Det stresser jeg ikke med, tar det når det nærmerer seg litt:)

Back
Topp