Har dere handlet noe til januarbabyen?

Nei vi har heldigvis det meste fra før! Men er på leting etter newborn sete fra Stokke på finn om dagen da.
 
Svigermor har :) Så vogna er i boks.
Handlet litt småtterier som bodyer, strømpebukser, pysj osv...
Strikker litt også :) :)
Svigermor har strikket hentesett :)
 
Har ingenting fra før, så har begynt for å fordele utgiftene.

Til nå har jeg handlet inn en del ullklær, bilstol, voksipose til bilstol, vugge, madrass, sengetøy, lekematte, vippestol og tenker å handle vogn til uken :) Svigers ønsker å kjøpe vogna, så greit med alt som er unnagjort.

Venter med mer klær til vi vet kjønnet, kun nøytrale farger til nå :)
 
Har en del fra før, så blir å handle etter OUL og etterhvert som jeg ser tilbud. Lærte etter førstemann at babyting aldri kjøpes til fullpris, siden kommer på tilbud heletiden:)
 
Har kjøpt seng og stol brukt + ett bæresjal. Men ikke noe mer. Og kommer nok til å vente en stund til :)
 
Har kjøpt noen bodyer og pysj på reise, men kommer til å starte handlingen for alvor etter oul. Er første baby, så trenger alt!
 
Fant noen klær av ull i blått på salg som jeg bare måtte kjøpe. Aner ikke kjønn ennå, men føler på meg at det er en gutt så jeg tok sjansen :p Vi har en datter fra før, så om det blir en jente, blir det ikke mye jeg kjøper.

Har også kjøpt en uro på IKEA for å ha over stellebordet, savna det sist :)
 
Har ikke kjøpt noe som helst faktisk. Skummelt skritt å ta, men vi trenger litt andre ting enn det vi har fra før, så må følge med på salg osv :)
 
Tror vi har det meste, så det blir ikke så mye handling med mindre det viser seg at det blir en gutt. Skal ha ny bilstol da, den vi har begynner å bli litt på grensen med tanke på alder.
 
Kjøpte nylig vogn. Synes selv det er litt tidlig, men den var på tilbud og tenker det er lurt å spre utgiftene litt :thumright
 
Ikke handlet enda. Har ikke hatt tid:yuck: Men snart! :smug: Så har jeg planer om å strikke og hekle litt hvis tiden strekker til mellom jobb, studier og symptomer :wtf:
 
Etter ultralyden til uka kommer jeg til å kjøpe et lite plagg. Tenkte å fortelle nyheten til resten av familie/venner:Heartred
 
Har kun kjøpt graviditetspute og mammaklær så langt. :) Kommer nok ikke til å handle inn noe før etter OUL, men har begynt å planlegge.
 
Vi har nylig gått til innkjøp av vogn og bilstolpose, da de begge var på tilbud. Deilig å få unna et så stort kjøp som vogn, etter å ha brukt utallige timer på å bestemme oss for hvilken vi ville ha.
 
Første ting til babyen kom i hus i dag. En brukt babygym! :smiley-bounce012 Hadde lik til storebror som ble ødelagt og den finnes ikke lengre å få tak i ny. Den var så populær hos storebror - så glad for å finne en brukt tilsalgs!
Ellers har vi jo det meste fra sist men en del ting har kommet på handlelisten, venter derfor i håp om å finne brukt eller på salg.
Så får vi se da, om det kanskje må noe rosa inn i klessamlingen eller ikke på OUL:laughing002
 
Har handlet barnevogn, vognpose og en bamse. Resten blir vel handlet litt om litt som tilbud eller lyst dukker opp.
 
Har kjøpt sprinkelseng, og et antrekk med body, bukse og lue (som jeg la fram sammen med testen da jeg fortalte pappaen)
 
Har det meste etter første av de største tingene, men måtte ha ei ny stellleveske. Så det ble handlet i går:) så blir det nok litt handling etter olu:)
 
Back
Topp