Har dere handlet inn vår garderoben til de små enda?

twinanne

Forumet er livet
Jeg trenger å starte nå fortere enn svinet, han har en jakke fra ifjor som han kan bruke, men han trenger en ny vårjakke også. Parkdress har han og joggedresser, joggesko og sandaler har han.

Men skal ha noen langarma gensere, bukser og jakke.

Hvordan er det, bruker dere fortsatt body?
Tenker at vi skal gå vekk fra det nå, og begynne med truser utenpå bleia istedenfor nå som det nærmer seg sommer også.

vi har kjøpt ny parkdress, fjorårets er så baby, og litt liten [:D]
Her må vi ha joggesko og sandaler. Støvler han han fått nylig. Og et regnsett til tenker jeg. Greit med to.

Ellers har vi arvet masse jakker fra gutten til ei venninne, så det slipper vi [;)] ellers av klær har vi evig nok av. Gaver som han skal vokse i, noe arv osv.

Vi har brukt ullbodyer hele vinteren - og jeg er veldig glad i bodyer.. men sambo er ikke like fan [:D] har prøvd litt boxer utenpå bleia bare for skøy. Synes det er stor stas her [:D]

Er ikke helt der enda. Blir nok at vi skal kjøpe nytt til storebror, mens det meste fra ham kan gå direkte i arv til Malte som er en stor gutt etterhvert.

men etter påske må jeg nok ta litt rydderunder. Har sluttet med body til Malte. Bodyene er ikke store nok når vi bruker tøybleier og gutten er så stor.

men fortsatt er det litt kald vår her enda, så det går fortsatt i ull, ull og atter ull.

har kjøpt vårsko, softshelljakke, men elrs så har vi jo vårklær føler jeg. bare å kutte ulla[8D] har så masse klær atte..

alt i boks til våren
mangler litt sommerkler har sandaler klar
Vinteren er klar så å si, kansje mer vanter

bruker body enda men mer å mer truse/bokser og singlet

vi kjører, reflexdress (har2), timberland goretex overgangsko, adidas joggesko, ponny sandaler, støvler som er arvet.
hh reinkler, reima vårluer og reinhatt
softshelljakke, vårjakker i fleng noen arvet og noen kjøpt brukt og en ny vårjakke fra kappahl den kommer vi til å bruke mest tipper eg kakas tror eg den heter og en barnehage anbefalte/skyter av di.

Jeg kjøpte en softshell jakke når det var salg og den var passe nå. Ellers trenger Linnea sandaler og joggesko. Av klær har hun alt men jeg skal ta en opprydding av vinter klær så får vi se hva som ligger igjen.

Back
Topp