Har dere handlet inn noe enda? Evt hva?

Ferdig med omtrent alt av klær..mangler noen heldresser , tynne luer og pysjamas, seng, bilstol, vogn, dyner, dynetrekk , babynest, , vippestol og stativ til vippestol slik at de kan vær på høyde med oss ved spisebordet, kommode som skal brukes til stellebord i den ene etasjen, litt kluter og smikker.

har handlet en del kan man si, men har jo vært salg også!

så litt småting igjen
 
Har det meste etter storesøster. Men har kjøpt og montert ny babybilstol, babygym, noen få nøytrale plagg også har jeg kjøpt brukt new born seat til Stokke. Ellers handlet litt gulpekluter, ammeskjold og manuell brystpumpe :)
 
Vogn, bilstol, bedsidecrib, sprinkelseng, vugge, klær, og vippestol :)
 
Har kjøpt seng, bilstol og en nattlampe. Alle klær kommer vi til å arve fra søskenbarn. Har også arva vogn, reiseseng, sengetøy.

Venter med å kjøpe resten før om en god stund. Det er litt oldeforeldre, grandtanter, besteforeldre osv. som har uttrykt et ønske om å kjøpe noe til babyen. Så noe må jo være igjen for dem å handle inn i gaver :p
 
Jeg har nesten ikke handlet noe, og har ingenting fra før :hilarious:

Men har handlet bilseter og kjøpte ammepute fra cozyfix i dag faktisk! Er 25% på alt av ammeutstyr på Babybanden denne helga, så om andre trenger noe innen det kan det jo være ett forslag å sjekke:happy:
 
Bilstol og en nattdrakt, ellers har jeg vogn, evt søster låner den nå... ;) så har vi vippestol, babycall og ei leandervugge...meeen mannen n vil ikke henge den opp i stua, nyoppusset hus...nytt tak, han vil ikke ha hull i det...og stativ blir for stort, irriterende, fordi minsta elsket den... Vil kjøpe seng for å ha ved siden av vår, bilstolpose og bæresjal eller lignende.... Hva velger dere her? ;)
 
Har kjøpt vogn fordi den var på tilbud og brukt newborn sete til tripp trapp. Iitt ull på tilbud. Har det meste trenger egentlig bare bedside :happy:
 
Har ikke kjøpt inn noenting. Kommer heller ikke til å ´arve´ noe - så alt må kjøpes inn. Har tenkt at dette blir en fin påskeaktivitet. I tillegg så skal vi flytte nå i mars, så orket ikke tanken på enda flere ting som skulle pakkes ned og opp igjen..
 
Her har vi ikke handlet noe enda. Annet enn småting. Brystpumpe kjøpte jeg brukte fra ei venninne, og fikk dyne og sengesett til jul. Har sprinkelseng fra før men vil prøve en bedside crib denne gangen :) Litt tidlig å handle nå i uke 20 syns jeg så tenker vi starter så smått i april engang. Blir så lenge å oppbevare ting hehehe
 
Har kjøpt inn litt klær, babynest og stokke newborn sete så langt :happy:
 
Har kjøpt endel klær men mangler fremdeles mye, bilsete, babygym, brystpumpe, flaskevarmer, bbhugme, oppbevaringsposer til melk og ammebh.


Så har jeg noen pakker jeg venter på med stellebord og smokkeholdere med navn. Fikk ikke eldste til å bruke sutt så hun brukte puppen, så går all inn for å få lillebror til å ta den :hilarious:

Har også kjøpt dagseng og elektrisk vippestol(brukt).

Vogn venter jeg til mai med å kjøpe :happy:
 
Har det meste fra førstemann, men ser jeg mangler litt bukser og luer som jeg kjøper inn hvis jeg kommer over noe :) Ellers må jeg finne frem tingene fra loftet og vasket dem, men det blir nok nærmere sommeren.
 
Kjenner at det er litt godt å lese at ikke alle andre er ferdig med innkjøp heller :p Førstegangs her så alt må handles inn. Har kjøpt;

Klær fra str 50 opp til 68, mangler enda litt i noen str.
Ammepute fra cozyfix
Ammebh
Bbhugme (mest til meg selv da)
Seng + madrass
Babygym
Sommerdundyne (40% på valgfri hos princess nå)
2 stk sengetøy
Nattsovepose fra easygrow
Lampe til amming om natten
Gulpekluter, store og små
Badehåndkle
Purelan (lifesaver allerede)
Ammeinnlegg i ull
Stellematte til å ha i stellebaggen
Ny bag som skal brukes som fødebag (trengte ny bag uansett:angelic:)
Smokker
Myk rangle
 
Ikke kjøpt noe men har alt fra storebror men blir vel litt nye klær. Er lite tips til noen av dere som er førstegangs. En del ting er ofte unødvendig/ eller passer ikke dere som eks ammepute, bæresele, bære sjal , ymse vippestoler osv. Har dere noen venninner som har dette og ikke bruker det mer ville jeg spurt om å få låne for å finne ut om det dere bruker det faktisk. Veldig lett kjøpe alt for mye som ikke blir brukt!
 
Søskenvogn understell til emmaljunga nxt, sengetøy, håndklær og gulpekluter. Den yngste er først i 2019 så har det meste:) men mangler seng og mer sommertøy
 
Ikke kjøpt noe men har alt fra storebror men blir vel litt nye klær. Er lite tips til noen av dere som er førstegangs. En del ting er ofte unødvendig/ eller passer ikke dere som eks ammepute, bæresele, bære sjal , ymse vippestoler osv. Har dere noen venninner som har dette og ikke bruker det mer ville jeg spurt om å få låne for å finne ut om det dere bruker det faktisk. Veldig lett kjøpe alt for mye som ikke blir brukt!

Lurt tips :joyful: Jeg skal få låne bæresjal for å teste om det er noe for meg og baby.
 
Kjøpt inn ny badebalje nå, for husker fra førstemann at det spedbarnsinnlegget til Stokke Flex var så forferdelig dårlig. Blir litt ekstra ting likevel :joyful:
 
Back
Topp