Har dere handlet inn alt dere trenger?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har dere handlet inn alt dere trenger til babyen kommer? Hva mangler? Ønsker dere dere noe til babyen til jul?
 
Tror jeg har mer enn nok ja:p
Har forberedt meg godt for å si det sånn, så nå venter vi bare på at lille Lucas skal komme:Heartblue
 
Nesten helt ferdig, mangler noe småtteri men mesteparten er vi ferdig med. En god følelse! :)
 
Mangler babycall og småtterier som flere ullsokker, men ellers er vi i mål. :) Vi har fått spredt innkjøpene utover flere måneder, så det er bra for økonomien. Og nå kan vi konsentrere oss helt om juletiden. :)
 
Mangler laken til vugge + madrass, og mangler laken til bedside-criben. Ellers har vi nå det mest nødvendige. Skal kjøpe babycall, men er ikke så hast første tiden.
 
Har vel det viktigste på plass, det som mangler er regntrekk til vogna, lammeskinn til vogna, bilstoladapter og litt småting, men det har vi ønsket oss til jul. Det vi ikke får til jul kjøper vi selv :)
 
Mangler regntrekk og myggnett+ kattenett til vogna, madrass til moseskurv, brystpumpe og litt mer klær. Har mest ull nå, men tenker å kjøpe noen fine i bomull også.
 
Mangler noen ting, men de står på ønskelista til jul. Så da får vi se hva som dukker opp. Er bilsete og babycall som ikke er på ønskelista vi må kjøpe. Det er det gubben som undersøker og planlegger. Ellers så er vi ganske klare om mini kommer før tiden.
 
Mangler kun å kjøpe badebalje.
Har ikke fått i hus, men får låne babynest og brystpumpe.
Venter også på noen pakker i posten - så selvom alt er kjøpt er det ikke helt på stell med alt enda.
 
Her har den siste uka med salg fått litt fart på forberedelsene. Plutselig har vi bestilt barnehagevogn til storebror, bilsete til lillebror, noe klær og ny babycall. Nå mangler vi bare madrass, bomullsbodyer, dyne/teppe til vuggen og vognpose. Pluss litt småtteri. Men jeg venter litt og ser om vi får noe til jul, eventuelt om noe dukker opp på salg etter jul.
 
Salget i går hjalp en del. Mangler fortsatt noen småting som madrass til stellebordet og laken til bedside crib. Har ønsket oss dyne, dynetrekk og babynest til jul, og hvis vi ikke får det ser vi an januarsalget:) ... og babycall venter vi nok med en stund...
 
Tror vi har kjøpt alt vi trenger til lillebrors ankomst:happy: eneste jeg må handle inn er diverse hygieneprodukter for baby, ellers er alt inn i hus. Mangler bare og sette på plass når tiden kommer :)
 
Back
Topp