Har dere handlet inn alt dere trenger?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har dere handlet inn alt dere trenger til babyen kommer? Hva mangler? Ønsker dere dere noe til babyen til jul?
 
Ja, handla noen flere kluter og litt sengetøy og klær i dag, så vi har alt vi trenger før baby kommer♥️
Tror jeg iallefall, må se over lista litt mer nøye før jul:angelic:
 
Har enda ikke handlet noe :bag: bør kanskje sette i gang. Har fått noe arvetøy, lånt en seng og vippestol. Vi bør hvertfall få tak i bilstol og vogn snart...
 
Jeg tror vi har det meste av det vi må ha fra før. Skulle egentlig kjøpe noe brukt av ei jeg kjenner, men lurer på om hun har glemt det..
 
Har det aller meste etter storesøster og det vi ikke har er det ikke noe stress med å handle inn. :)
 
Ehm lite forberedelser her. Ikke helt baby som blir fokusert på om dagen
 
Har handlet en del brukt på Finn.no. Har bestilt ny barnevogn og bilstol, håper det ikke tar altfor lang tid før det kommer. Skal også ønske oss en del til jul, sånt som sengetøy, klær osv.

Eneste større tingen som mangler er sprinkelseng. Men han skal uansett sove i bedsidecrib den første tiden.
 
Mangler fortsatt det meste. Har ventet på at formen skal bedre seg så det blir lettere å gå i butikker og å kjøre rundt og hente ting fra folk på Finn, men nå begynner jeg å innse at formen kanskje ikke blir så mye bedre og at jeg heller må basere meg på netthandel.
 
Har kjøpt et par plagg og ny sportsvogn :) har vogn fra før av, men syns den er så tung når man bytter til sportsdelen. Har det meste fra før da jeg har tatt vare på alt fra mine 2 gutter. Blir jente denne gangen da, så må få inn litt nye farger også:love017
 
Vi har det meste etter storesøster. Ny bilstol kom i posten tidligere denne uka, det samme gjorde vippestolen jeg savna så voldsomt sist. Får arve bedside crib og lekegrind, så det bør vi vel snart få henta.
 
Back
Topp