Har dere handlet bleier?

Har handla 1-2 pakke av alle merkene i den minste str. Den holder jo opp til 5 kg på dei fleste merkene trur eg. Men har handlet 6-8 pakker av Libero Touch, da den blei anbefalt av mangen og skal være den aller mjukaste. Tenkte ta den iallefall den første tiden & så prøver me oss litt fram med alle andre merkene også. [emoji4]

Jeg fikk libero størrelse 1 og Pampers strl2 i bleiekake :) men jeg er skeptisk til pampers bleiene. De ser veldig firkanta og hard ut, og lukter kunstig:(. Så vurdere om jeg med en gang nå skal kjøpe libero touch strl 2.

eller, er det noen som vet om alle nyfødte passer størrelse 1? Min gutt er ikke født ennå men er allerede estimert til 4 kg. Termin på mandag

Jeg har kjøpt libero str 1. Også har jeg forskjellige i str 2 fordi det fikk jeg i disse babypakkene.
Kjøper ikke inn noe mer før vi trenger. Vet aldri hva babyen tåler beste og hva som passer best. :)

Nei, vi har ikke kjøpt men vi har fått kjempemange! Både Libero Touch og Libero New Born. Har i størrelsene 1-2, og ganske mange. Tror kanskje 8 pakker eller mer til sammen. Håper disse er gode da, for nå har jeg jo skuffer fulle av dem! :joyful:

Jeg fikk libero størrelse 1 og Pampers strl2 i bleiekake :) men jeg er skeptisk til pampers bleiene. De ser veldig firkanta og hard ut, og lukter kunstig:(. Så vurdere om jeg med en gang nå skal kjøpe libero touch strl 2.

eller, er det noen som vet om alle nyfødte passer størrelse 1? Min gutt er ikke født ennå men er allerede estimert til 4 kg. Termin på mandag

Min nummer 2 på 4,4 startet rett på str 2

Har str 1, fra forrige gang og fra prøvepakker nå, og litt str 2. Har nok til at resten kan handles etter fødsel.

Her bruker vi Libero touch størrelse 1, nr 2 blir for stort [emoji85] prøvd noen bleier fra en gratispakke. Det er også merket de brukte på sykehuset her, veldig fornøyd med de. Mini her er 3500 nå.

Liker best Libero sine nyfødtbleier, så vi har noen pakker i str 1 og 2. Etterhvert som de vokser liker jeg best first price sine, og nå på 2-åringen liker jeg Rema sine. Vet det er lenge til disse marsbabyene blir så store, men bare et tips om at de billige bleiene faktisk er kjempegode når rumpene vokser litt [emoji28][emoji1303]

Sniker.

Man må rett og slett bare prøve seg fram, man liker forskjellige ting og alle babyer er forskjellige :) Vi fikk Rema 1000 og Libero Touch i gratispakkene og Pampers i bleiekake fra Babyshower så vi brukte de før vi kjøpte mer. Vi brukte både Pampers, Libero og Libero Newborn en stund, Rema 1000 sine likte vi ikke. Vi har endt opp med å bruke Libero Touch siden de koster det samme som vanlig Libero og vi synes de er hakket bedre.

Min lille brukte str. 1 lenge, hun veide 3800g ved fødsel :)

Libero touch er skikkelig gode og myke! Vi har alltid brukt nr.1 en god stund, så om du kjøper inn en pakke 1, og evt en pakke med 2 dersom babyen er «stor» så har du det du trenger til å begynne med.

Min gutt veide 4315 ved fødsel og vi gikk rett på libero touch str 2.

Back
Topp