Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk libero størrelse 1 og Pampers strl2 i bleiekake men jeg er skeptisk til pampers bleiene. De ser veldig firkanta og hard ut, og lukter kunstig. Så vurdere om jeg med en gang nå skal kjøpe libero touch strl 2.
eller, er det noen som vet om alle nyfødte passer størrelse 1? Min gutt er ikke født ennå men er allerede estimert til 4 kg. Termin på mandag
Jeg fikk libero størrelse 1 og Pampers strl2 i bleiekake men jeg er skeptisk til pampers bleiene. De ser veldig firkanta og hard ut, og lukter kunstig. Så vurdere om jeg med en gang nå skal kjøpe libero touch strl 2.
eller, er det noen som vet om alle nyfødte passer størrelse 1? Min gutt er ikke født ennå men er allerede estimert til 4 kg. Termin på mandag
Min gutt veide 4315 ved fødsel og vi gikk rett på libero touch str 2.Jeg fikk libero størrelse 1 og Pampers strl2 i bleiekake men jeg er skeptisk til pampers bleiene. De ser veldig firkanta og hard ut, og lukter kunstig. Så vurdere om jeg med en gang nå skal kjøpe libero touch strl 2.