Har dere hørt dette navnet?

Cinnamon*

Gift med forumet
Sjavn

Jeg hadde aldri hørt det før en bekjent av meg kalte datteren sin det. Er det noen av dere som har hørt det før...?

Synes det var gyselig første gangen jeg hørte det, men nå vokser det faktisk på meg. Kunne aldri brukt det selv, men synes ikke det er stygt..

Hvordan uttaler de det da?

minner meg om Savn, så syns det virker litt trist jeg da.. Aldri hørt det før ! Syns også det var litt guttete OM man skulle velge til hvilket kjønn det passet...

ORIGINAL: Selveste Kråka

Hvordan uttaler de det da?

Shavn..

Hvordan uttales det, og for meg hørtes det veldig intetkjønn og fremmed ut. Men som du sier, navn vokser ofte på seg når man blir vant med det.

ORIGINAL: ~3 blir endelig 4~

Hadde hvertfall trodd det var et gutte navn. Som en fornorsking av Shawn eller noe..

for meg ser det bare ut som en fornorsket Shawn[:D][:D]

Som i sauen shaun? merkelig...

Hadde hvertfall trodd det var et gutte navn. Som en fornorsking av Shawn eller noe..

Ikke helt min greie... Blir omtrent om Tjalve og Tjodunn..

Jeg å... Synes ikke det var fint.

sign

ORIGINAL: Labambie

Ikke helt min greie... Blir omtrent om Tjalve og Tjodunn..

Og Tjostolv!!

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg å... Synes ikke det var fint.
sign begge[;)]

ORIGINAL: *NinaK*

Hvordan uttales det, og for meg hørtes det veldig intetkjønn og fremmed ut. Men som du sier, navn vokser ofte på seg når man blir vant med det.

enig

Aldri hørt det, men trodde med en gang at det iallefall var et guttenavn.

Back
Topp