har dere hørt besteforeldre som sier

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
"fy for en bortskjemt drittunger du er" til barnebarna sine?[8|]

hehehe, ikke bortskjemt drittunge.. men har hørt denne: du er bortskjemt assa![:-]

øøh nei..!!

Nei. Her har de aller fleste sosiale antenner. Hva de sier bak ryggen vår/hennes er dog en annen ting.

ja bestemor her sier det til 2åringen. hun får ikke se toåringen pga språket og oppførselen sin

henta ungene i bhg i dag og da sa en farmor det til jenta hun henta for hun ville leke mer.
hørte det da jeg gikk forbi. Tror hun ped.lederen sa noe til henne, men vet ikke. Hadde vært ulikt henne å ikke si noe.
Spurte en pappa som var der samtidig om han hadde hørt det også, eller om det bare var jeg som hørte feil, men han hadde også hørt det!
Snakker besteforeldre, eller foreldre sånn til ungene?

Altså, jeg har tenkt tanken noen ganger om MINE! Herregud så jævlig bortskjemt hun/har er. Men det er BARE min skyld, så det får jeg ta på egen kappe.

Hah, hadde foreldra mine sagt det til kidden min så er det faenmeg deres egen feil! [8D]
Akkurat som når de kaller meg bortskjemt..Hvem har gjort meg bortskjemt daaa:b

Men nei.. Ikke hørt det før[&:]

ORIGINAL: Pembie

Øhh, nei, det har jeg aldri hørt[8|]

Nei her er det heller omvendt. Nei stakkars prøver foreldrene dine å oppdra deg? Komme her du så skal du få noe godt. Bare for å ta et eksempel: Han går og stikker nesa si i kakene i et selskap og han får pent beskjed om å la være med det, hvorpå svigermor sier følgende; "Stakkars unge". Eller når han får beskjed om å gi seg med noe han ikke skal holde på med, stakkars unge. Eller når han bråker og griser ved middagsbordet på julaften og svigermor igjen kommer med "stakkars unge" og "kom så skal vi åpne julegaver" og det mens alle sitter og spiser. [8|] 

Back
Topp