Har dere gjort noe før babyen kommer?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Altså, en sånn "siste gang før vi blir foreldre (igjen)"?

Hotellopphold. Rølpekveld på byen (for gubben, altså. Heh.). Liten ferie. Romantisk aften...
Noe slikt..?

Hadde en tur på kino i helgen, rekner med det kan bli en liten stund til neste gang

Jeg overrasket mannen med en guttekveld her forrige fredag. Han trodde jeg og han skulle ut og spise middag, alt han visste var at han måtte være klar kl.19:15, og ikke legge planer etter dette. De første kompisene møtte opp på døra kl.19, og jeg så på blikket hans at han spurte meg "hva nå? Hvordan skal jeg bli kvitt dem siden vi skal avgårde på middag?!" [emoji23] Så da sa jeg bare at de overtok min rolle for kvelden, og at maten ble levert på døra om 40min, resten av guttene kommer på øyeblikket. Også stakk jeg til ei venninne resten av kvelden [emoji4]

Også skal vi ut og spise middag og bowle med et vennepar til uka. Litt sånne hyggelige ting midt oppi siste innspurt av oppussingen og rugetiden [emoji4] 14 dager igjen til termindato!

Njææ, ingenting spesielt her egentlig. Føler liksom at vi har flere mulighet når baby har kommet. Sikkert fordi vi liker å reise bort litt og nå må jeg liksom holde meg i nogenlunde nærhet.

Kose oss mest mulig med "bare" to barn :P :D

Nei... liiite. Mannen er i syden pr nå da. Så han får sin siste tur som ubunden mann :P

Hadde tenkt å ha barnevakt en natt og sove natten gjennom, men det blir det ikke noe av nå lenger :p men vi prøver å kose masse med eldste og jeg er mye ute og leker med ham da jeg vet jeg kan bli litt stillesittende etter fødsel.

Neeei, ikke spesielt for det i hvert fall...med to fra før er det jo litt annerledes. Vi er derimot VELDIG flinke til å gi hverandre rom til å gå ut med venner. Så jeg bare gleder meg til jeg er skikkelig med igjen, ikke like stas med denne magen. I hvert fall ikke når formen har vært så dårlig.

Vi har også besteforeldre rett i nærheten og bor i Oslo med masse tilbud. Så vi er generelt flinke til å gå ut sammen. Både alene og med venner. Var på konser for ett par uker siden, skal på konsert på søndag og har allerede booket inn ett par tidlig i høst.

Håper at vi rekker noe før mini kommer. Gå på kino kanskje? Det har vi aldri gjort før [emoji1]

Uff, det blir nok ikke noe av! Når vi har tid, har vi ikke penger og når vi har penger har vi ikke tid! Så vi får heller bare gjøre oss vant til det nye livet som småbarnsforeldre[emoji85]

Nei, men så har vi to barn fra før :p

Vi prøver å få til ett hotellopphold en gang i året, da går vi ut og spiser, på show eller kino og koser oss bare meg og mannen.

Fikk ett gavekort på en avdeling for voksene på ett badeland av mannen, men vi får ikke brukt det før babyen er stor nok til å kunne være med noen andre noen timer, kanskje til jul en gang :p

Mannen pleier uansett å ha seg en årlig guttetur, så det skal han på senere i år :)

Med første gikk vi mye på kino, fint å bruke ventetiden på [emoji4] og det har jammen ikke blitt et eneste kinobesøk etterpå [emoji6] 6 år siden nå [emoji12]

Vi har vært på skikkelig fest (jeg var såklart sjåfør), vært ute og spist og nå er vi på ferie på Sørlandet. Nyter spontane båtturer og det å bare ta ting som det kommer, straks krever slt mer planlegging og organisering!

I mitt hode er livet over når baby kommer så her har jeg lyst til ALT ,men ikke energi til noen ting:hilarious: har også 3 små fra før og har derfor begrensninger på hva man kan gjøre. Er blitt flink til å spise på restaurant da, noe vi igrunn aldri har tatt oss tid til før :)

Nei, men vi venter nr 2 da.. Men satser på det blir litt ferie med kommende storebror før lillebror melder sin ankomst :)

Vi venter nummer to, så det enste jeg skal gjøre for meg selv før fødsel er en tur til frisøren :happy:
Men innser også at jeg ser på det som en glede å kunne få litt tid hjemme alene når storebror er i BHG og mannen er på jobb, hvor keg kan få gjøre akkurat som jeg vil :happy:

Back
Topp