Har dere gjort klart seng og vogn?

*Tessa*

Gift med forumet
Jeg har jo så hastverk med alt, og har nå alt klart, men kom til å tenke på at det kommer jo bare til å støve ned...?!

Nei, det har jeg ikke gjort enda mtp støv osv som legger seg, er en stund igjen enda :) tenkte å ta det i permisjonstiden

♧ Sendt fra appen ♧

skal gjøre det om ca 4-5 uker:) da er jeg 35 uker

Det er nok lurt å vente, kommer nok til å ta av sengetøy og vaske nærmere termin ;)

Nei, men jeg har vasket alt nå, sånn at det er klart.
Skal ha planlagt ks så kommer til å lufte det og gjøre det klart ett par dager før :)

Har ordnet det klart bare for å se hvor søtt det blir og drømme litt, men tar det av og vasker det og lufter resten når det er permisjon :)

Vogna er oppe, men den kom sånn :P Men har den inne i en bod med et stort teppe over. Det er vel det eneste.

Uhm, venter i spenning enda på om min mor dukker opp med seng, madrass osv så den er ikke på plass :p har ikke gjort istand noe på
Rommet enda heller, bare vasket gulv og tørka støv :p må flytte vårt egne soverom opp etterhvert og. Mulig vi har senga på rommet her nede den aller første tiden, så kan vi heller flytte oss opp litt utti :)
Men jeg kom til å tenke på en ting! Vil jo gjerne ha stellebord på badet, men igjen; når ungen gjør på seg om natta og må skiftes på, så må det jo være veeeldig greit å ikke få flomlys og bli lys våken også ikke få sove igjen?? Kanskje billigst å kjøpe ei lita lampe på badet da og ikke to stellebord :p?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, ikke før jeg går ut i permisjon.

Jeg har satt opp senga bare for å få gjort det:P mangler madrass da, men senga står oppreist:) fikk litt hjelp av min bestefar denne uka:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, det gjør jeg ikke før permisjonen starter. Vognen er bestilt, men den henter jeg ikke på en stund.

Alt er klart men sengetøy er vasket men ikke lagt det på :-)
Liker å ha ting klart :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp det meste er klart :) men ikke satt opp på soverommet enda :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nei det er jo leenge igjen enda!! :) reder på sengen gjør jeg når jeg kommer hjem fra sykehuset, men jeg skal vaske å gjøre det klart Ila permisjonen som starter i uke 37 :) samme med tøyet, har så god tid nå plutselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det meste klart:) må bare vaske klær å sånt litt nærmere termin og handle inn det vi mangler:p syns det er greit å få gjort det nå før jeg får for stor mage:p da blir det jo så tungt.

Uhm, venter i spenning enda på om min mor dukker opp med seng, madrass osv så den er ikke på plass :p har ikke gjort istand noe på
Rommet enda heller, bare vasket gulv og tørka støv :p må flytte vårt egne soverom opp etterhvert og. Mulig vi har senga på rommet her nede den aller første tiden, så kan vi heller flytte oss opp litt utti :)
Men jeg kom til å tenke på en ting! Vil jo gjerne ha stellebord på badet, men igjen; når ungen gjør på seg om natta og må skiftes på, så må det jo være veeeldig greit å ikke få flomlys og bli lys våken også ikke få sove igjen?? Kanskje billigst å kjøpe ei lita lampe på badet da og ikke to stellebord :p?

I vårt gamle hus hadde vi lys med dimmer på badet, da bare dimmet jeg det veldig ned når jeg skiftet på natten.... Nå har vi ikke dimmer og ikke stikkontakt på badet, så kanskje jeg bare lar lyset være av, og ha døren åpen, slik at lyset fra gangen skinner inn....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

I vårt gamle hus hadde vi lys med dimmer på badet, da bare dimmet jeg det veldig ned når jeg skiftet på natten.... Nå har vi ikke dimmer og ikke stikkontakt på badet, så kanskje jeg bare lar lyset være av, og ha døren åpen, slik at lyset fra gangen skinner inn....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det var heller ikke så dumt! Vi får ikke dimmet på badet vi heller, og eneste stikkontakten er jo over speilet ved vasken :p

Her må jeg innrømme at det meste begynner å bli klart. Første maskinen med klær var i vasken i dag, allerede vasket sengetøy, håndklær, overmadrass, sengekant etc...
Planlegger å få hjelp av en kommende oldemor med tørketrommel til å vaske å tromle de pent brukte arvede baby dynene, og ellers har jeg ikke reid opp pga støv, men møbler er montert og gjort klar. Fikk bekkenløsning tidlig (uke 18) så mannen har også vært litt ivrig på at vi skal få klar mest mulig, selv om jeg fortsatt er i god form og orker masse nå, uke 31.

Vi har endel i hus, vogn og bilstol. Men ikke seng. Vet hvilken vi skal ha. Har basisklær fra tidligere, de må vaskes. Også må jeg gå på jakt etter dyne. Tror jeg har. Gjør man ting klart tidlig kan en bare legge over et sengeteppe. Da støvet det jo ikke ned.

Jeg har også bekkenløsning, og er nå blitt sykmeldt pga mye og vonde kynnere, så mengden ting jeg klarer på en dag er lite. Så prøver å motivere meg til rydding og ordning:)

Back
Topp