Har dere gjort klart alt?

Februar?

Forumet er livet
Har dere gjort klart alt til babyen kommer? Har dere redd senga til babyen, ordnet med ting til stelleplassen? Vasket alle klærne? Og pakket baggen til sykehuset?

Jeg har jo vært innlagt på sykehuset i 5 dager, men har ikke baggen klar ennå. Fikk sambo til å pakke ned ting jeg trengte til sykehuset da. Senga er ikke ferdig redd ennå. Alt det andre er klart, men stresser ikke med å få ferdig noe jeg. Sikkert dumt, men har jo sett at jeg trenger ikke å ha senga klar ennå, for det tar ikke lang tid å få det gjort. Baggen kan jo sambo også pakke.

Ja her er absolutt alt klart i huset. Sengen, vugga og vogna er reid opp, stellesakene er ordnet, klærne er vasket og lagt på plass og fødebagen er pakket.

Eller mangler bilsete som fortsatt ikke har kommet inn i butikken :S Bestilte det for 12 uker siden, så nå BØR det være klart snart :p

Senga og vugga er klar. Har ikke noen stelleprodukter klart, stelleplassen er ikke klar og vi har heller ikke pakket bagen enda..

Alt klart[:D]

Bortsett fra å montere baby-bilstolen i bilen... -det kommer ikke til å bli gjort før sambo skal hente oss på føden!

Kom på at vugga ikke var i hus ennå. Den står hos svigermor og svigerfar. Svigerfar har laget den og vi har bare ikke fått den hjem ennå.

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Bortsett fra å montere baby-bilstolen i bilen... -det kommer ikke til å bli gjort før sambo skal hente oss på føden!

sign[:D]

Jeg har gjort alt klart, synes det er så greit å være ferdig så slipper jeg stress[8D]
Eneste jeg mangler er ammeinnlegg, skal kjøpe en pakke ull og en pakke engangs[:D]

Bilstolen fester vi ikke før vi skal ha oppi babyen[8D]

ingenting klart her....bør kanskje begynne så smått og vaske og stryke babytøy snart.
Ingenting som tyder på fødsel før termin, så jeg tar det med ro, hehe[:)]

Det meste er klart. Har bare å re opp senga igjen. det gjør jeg ikke før babyen er født. Kan jo risikere at den da blir stående i opptil 6 uker....føler ikke det er rent da. Men ellers er alt klart - ikke mins så er jeg veeeldig klar for baby nå!!!!

Har faktisk akkuratt ordnet senga, redd opp osv. Fant ut at jeg har kjøpt feil str. på sengekanten [:D] Men jaja, da har jeg en til vugga også, som vi antagelig får.
Så da mangler jeg sengekant, bleiebøtte, sengehimmel, pakke baggen og å vaske klær.
Men er jo fortsatt en stund til jeg regner med han begynner å tenke på å komme [;)]

Er litt småplukk igjen...

tja..sengen er montert i hvertfall..kurven er ikke i hus enda. klærne er vasket men lagt pent i poser i klesskapet så det ikke skal støve ned i denne ventetiden.
bægen er ikke ferdig pakket, men sånn delvis klar.

Alt er litt delvis klart, akkuratt som meg[8|]

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Samme her [:)]

Det meste er vel klart.. Senga står fortsatt ite i boden og må vaskes før den kommer inn. Ny madrass må vi kjøpe også.. Sist stod sambo hjemme å pussa og malte senga mens jeg lå på sykehuset med lillegutt. He he.. Ser for meg at han får litt av samme stresset denne gangen også [;)] Bare med vasking da..

Neida, her er det ikke helt klart enda, og jeg har termin om 2 1/2 uke!

*Vogna har vi hentet opp fra kjelleren, pumpa dekkene og vasket nesten alt som hører til den.
*Senga er klar, men ikke redd.
*Har funnet frem klær fra storesøster, men ikke vasket.
*Har enda ikke soveplass i stua.
*Har ikke kjøpt ammeBH!

Og mangler flere praktiske ting, innkjøp som bleier, tutter osv.

Bilsetet står faktisk klar i bilen nå, tror samboeren gleder seg! Itillegg var han ekstremt fornøyd med IsoFix [:D]

Har handlet inn alt utenom litt sånn småtterier, men ellers er ikke senga redd opp eller badebaljen vaska eller noe sånt. Minuset med å bli innlagt uten å vite om det på forhånd. Spørs om mannen må vaske sengetøyet for å få det tørt, ellers kan jeg ta resten når vi kommer hjem med babyen fra sykehuset. Gikk glipp av litt kosestund der altså, hadde gleda meg til å begynne så smått med de tingene..

Her er mer eller mindre ingenting klart. Satser på å få gjort alt klart når jeg går ut i permisjon om to uker.

Her er det meste klart.[:)] Senga, vugga og vogna er ferdig oppredd. Alle store ting er i hus og skrudd sammen. Bilsete er prøvesatt i bilen, men skal kjøre til Oslo sammen med et vennepar om halvannen uke så da trenger vi plassen.[:)] Heldigvis er det enkelt å montere![:D]
De flerste klærne er vasket, men fortsatt noe igjen - til og med med lapper på![8D]
Mangler fortsatt ammeinnlegg. Hvor kjøper man i ull btw???
Sikkert flere småting som mangler, men de store tingene og det viktigste (som vi veit om) er ihvertfall i hus. MÅ ha kontroll...[8|]
Babycall ble kjøpt (og testet) igår.[;)] Kjekt med katter som mjauer på kommando![:D] hi hi...

ORIGINAL: lillebebis

Ja her er absolutt alt klart i huset. Sengen, vugga og vogna er reid opp, stellesakene er ordnet, klærne er vasket og lagt på plass og fødebagen er pakket.

Eller mangler bilsete som fortsatt ikke har kommet inn i butikken :S Bestilte det for 12 uker siden, så nå BØR det være klart snart :p

Utenom bilsete da, det kjøpte vi for 1 uke siden[;)]

Ingenting er klart her nei... Eller, jeg har kjøpt 8 nye gulpekluter, og de er vasket. Også har jeg funnet fram det nøytrale babytøyet, men ikke vasket det ennå.

De to blivende storesøsknene tar liksom all min tid og energi, når de er i seng så faller jeg helt sammen og får ikke gjort noenting....

Back
Topp