Har dere gitt miraklene navn?:)

erikasi

Glad i å skrive <3
Vi vurderer Liam til vår gutt, men har ikke bestemt oss enda:) Vi vil gjerne ha ett navn som kan brukes flere plasser i verden, så allså ikke ett typisk "helnorsk" navn:) Men tenker vi skal få noen dager på å bli kjent med han for å se hva som passer :)
Hva med dere?

Jeg og BF er ganske enige om Elida til jenta vår :) nå bare venter vi på at hun skal melde sin ankomst <3

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg og BF er ganske enige om Elida til jenta vår :) nå bare venter vi på at hun skal melde sin ankomst <3

Nydelig navn, det heter jenta vår som kom nå i oktober ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg liker godt navnet Liam

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi navnet klart, har hatt det en god stund også :) Blir et godt gammelt norsk navn, ikke så kjempe mange som heter det tror jeg :)

Her har vi bestemt oss for Emeli :) Mannen er fra Sveits og jeg er norsk, så vi ville også gjerne ha et navn som passer på flere språk. Så blir kanskje mellomnavnet litt mer typisk norsk, tenker jeg :)

Nydelige alle sammen :) Her bestemte vi oss for Liam Mikal :) Oppkalt etter bestefar Leif Mikal :)

Vi hadde flere alternativer og så kom jo junior litt tidligere enn planlagt. Så vi brukte ettermiddagen etter fødselen til å diskutere frem og tilbake. Men det ble navn den dagen ja :-)

Back
Topp