Har dere gavelager eller kjøpes det gaver hver gang?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Vi har stort sett hatt gavelager som barnet plukker ut gave i fra, det er varierert å mottager får alltid noe som passer.
Ofte fikk fikk vi bursdagsinvitasjoner sent å det ble stress og skulle handle før barnet skulle i bursdag, derfor startet vi med gavelager.

Handler til hver enkelt bursdag :) her er det vanlig med ønskelister på lekebutikken(er bare en lekebutikk her vi bor), så pleier å kjøpe noe fra den.

Prøver noen ganger å ha et lager med strikkegaver (da med mottager klar). Ellers kjøper vi for hver gang.

Handler til hver enkelt, men tror vi må lage et lite lager altså.

Har hatt et lite lager og kommer til å lage et nytt lager. Ofte kommer invitasjonen så Sent og da blir det så stress...

Her er det STORT lager i kjelleren av masse forskjellig kjøpt på salg. Så titter alltid der først, men må kjøpe noe noen ganger allikevel:)

Har hatt lager, men tror det er bare en ting igjen, så skal nok kjøpe litt neste gang jeg kommer over et tilbud.

Vi har gitt penger de siste bursdagene. Syns det er greiest. :)

Har også litt liggende, også hender det vi må kjøpe noe noen ganger :-) med en klasse på 26 hvite eldste ble bedt i n alle bursdager måte vi bare begynne p handle litt på salg ;)

Jeg har tenkt å ha gavelager, men har aldri kommet så langt :p Så da blir det å kjøpe gaver hver gang.

Gavelager, siden det er hyggeligere å handle eller lage ting når vi har god tid. Jentegjengen synes ofte at det er stas å ha det samme, så da kan vi like gjerne gjøre klar to-tre like gaver med en gang. Mamma samler på servise, så det kjøper jeg ofte når det er på tilbud. Kule greier fra ferieturen kan bli med hjem selv om det er noen måneder til neste bursdag...

(Faktisk tror jeg at vi har en julegave i kassen også, øredobber som matcher et smykke noen fikk til bursdagen sin).

Kjøper hver gang, tenker hva er vitsen i å gi gaver om du ikke tenker på den du skal gi noe til...

Har litt liggende, men handler stort sett til barnebursdager :-)

Her kjøpes det når det trengs...men vurderer gavelager :)

Back
Topp