Har dere gavebudsjett?

Har dere noe budsjett eller kjøper dere bare uten å se på summen?
Om dere har en pris dere er enige om med andre, kjøper dere ekskt for den prisen da eller kan dere kjøpe noe på tilbud som egentlig koster det men som dere da får mye billigere?

Vi er enige om summer på den ene siden av familien. Kjøper som regel for summen eller litt over. Er noe fra ønskelisten på salg blir det en bonus for mottager som da får enda mer, jeg holder meg fortsatt til summen ;)

Vi burde nok ha det, men det har vi ikke. Det varierer veldig fra år til år hvem som får hva. Noen ganger når vi er ute å reiser f.eks. så kommer vi over ting som det bare lyser navnet til noen på, og da blir det julegaven :p
Vi har ingen fast trend på gaver til noen egentlig, bortsett fra at de nærmeste alltid får noe godt for gane og mage i tillegg til det vi evt. kjøper.
Men jeg kjenner jo at det er mye kjekkere å gå å se nå da vi bor i en liten by, for der vi bodde før var det ikke mye å skryte av. Heldigvis så gir jeg ikke etter for alle impulsene jeg kjenner, og fornuften får styre, foreløpig iallefall :p

Ja, har summer til alle vi kjøper gave til. Finner vi noe fint på tilbud som egentlig var dyrt i utgangspunktet så kjøper vi ikke noe ekstra. Dette har jeg kun holdt de siste årene, før sto jeg fast ved den tiltenkte summen uansett tilbud eller ei.

Kjøper det jeg vet vil falle i smak! ;) kjøper litt hver mnd hele året så når desember kommer kan jeg unne meg en fin ting selv også;)

Back
Topp