Har dere gått opp i vekt?

1/2 kg kanskje... + - :) Kommer ann på hvor flink jeg er med kostholdet. Går stadig litt opp og ned, men det har det jo gjort i alle år på meg, så jeg vet ikke om det er svangerskapet eller matlyst som gjør det :p
 
Har ikke gått opp noe forløbi. 8+4 i dag, gikk opp ca 10 kg sist. Er 5 kg mindre denne gangen en før forrige svangerskap. Gikk ned mye mens jeg ammet og har ikke klart å legge på meg igjen enda. Så håper vekter går oppover snart.
 
Har gått opp ca 1-2 kg. Overrasket at det ikke er mer egentlig, men så spyr jeg jo flere ganger daglig, så da har jeg vel mistet litt også.
 
Ikke ennå.. 8+1
 
Ikke noe.
Har akkurat vært hos ernæringsfysiolog og fått ny kostplan. Skal ikke legge på meg mer en absolutt nødvendigste.
 
4 (!!!) Kg ... har for mye fra før av. Mn stoffskiftet ble lavt og har vært kjempedårlig så de kg kom rimelig fort. Håper det ikke fortsetter sånn. :(
 
Noe du har ordnet selv eller får du time pga medisinske årsaker? Skulle sårt ha snakket med noen selv.

Nei, ordnet selv.
Begynte hos ernæringsfysiolog etter fødselen sist. Veldig fornøyd!
 
Husker jeg gikk opp 1 kg til uke 7.
 
Har gått opp 1 kilo og er 9+4 idag. Håper jeg får til en jevn økning, ifølge bmien min bør jeg kun gå opp 11~14 kilo.
 
7+1 og gått opp 1.7 kg.. Men har nå skjønt jeg allerede har vann i kroppen og forstoppet så det holder så hvor reelt det er vet jeg ikke..
Men er livredd for å gå opp mye nå så har super fokus på kosthold og trening. ..
 
jeg har gått ned 1 kg :p
 
Her har æ gårt ned 6 kg. Høre å prøve å tru på at d ikkje e skadeli før lille, men bi bekymra. Har endel ekstra, så normalt sett ville en sån vektnedgang vært vældi velkommen. Vi får se. Gikk ned 13kg sist før æ mesta. Å d va ikkje gunstig. Har 0 energi.
 
Back
Topp