Har dere gått opp i vekt?

Trollmor Til Tre

Forelsket i forumet
jeg veide meg dessverre i går, og har allerede gått opp 3 kg...og jeg er ikke 7 uker på vei engang. I mine andre svangerskap har jeg gått opp maks 8-10 kg, men det kan umulig gå sånn denne gangen. Huff...

Hva med dere andre?
 
Ingenting enda:)

Nå veier jeg noen kilo for mye i utgangspunktet, så jeg håååååper det går en stund før det pakker på seg:)
 
Veide meg også i dag så det tenkte jeg akkurat på. Tror jeg er på startvekten igjen, gikk først ned 1—2 kg pga dårlig matlyst.
Sist gang gikk jeg opp 20 kg, det var visst i meste laget men føltes naturlig..
 
Er 8+3, men har gått ned 3kg :/ Liker det ikke, så håper det snur snart.
 
Har gått opp ca 0,5 kilo. Hadde egentlig forventet mer, da jeg konstant spiser for å holde kvalmen borte :)
 
Jeg veier i utgangspunktet litt for mye, den siste mnd har jeg prøvd å være litt bevist på kostholdet, og har gått ned ca 2,5kg. Men matlysten er svingende… så det er vel ikke et "reelt vekttap" om dere skjønner…
Håper det drøyer litt før kiloene kommer sigende:arghh:
 
Har gått ned 2 kg, veide meg sist for halvannen uke siden, så vet ikke hvordan jeg ligger an nå, men har nok hvertfall ikke gått ned noe mer tror jeg.
 
Ingen endring. Men veier for mye, så håper vekten blir stående en stund. Har hatt veldig appetitt på kvelden i det siste og det er jo ikke helt bra...
 
Jeg vil også gå ned!!! ;-)

Vi kan bytte ;) For jeg vil gå opp noen kg, er for tynn fra før, og hvis det fortsetter å gå ned så kommer jeg til å se ut som et vandrende skjelett. Det er ikke så lekkert
 
Har ikke økt i vekt ennå, men siden jeg spiser hele tiden (føler jeg) for ikke å bli så kvalm, så tror jeg kiloene kommer snikende ganske fort :p Nå har magen begynt å komme også!
 
Vi kan bytte ;) For jeg vil gå opp noen kg, er for tynn fra før, og hvis det fortsetter å gå ned så kommer jeg til å se ut som et vandrende skjelett. Det er ikke så lekkert

Ser den altså!

Jeg hadde store planer om å gå ned litt før jeg ble gravid, men det endte med noen kilo på i stedet gitt!

Det snur vel forhåpentligvis for deg når den verste kvalmen gir seg:)
 
Har gått opp! Sist jeg sjekka var det 2 kg. Er så inaktiv at det er helt latterlig! :p Når formen kommer seg skal jeg være flinkere, nå prøver jeg bare å holde ut :happy119
 
Gått ned ca 2,5kg til nå. Har ikke så mye matlyst. Kaster ikke opp og er ikke så mye kvalm akkuratt
 
Last edited:
Gått ned 2 ca men har aaaaltfor masse å ta av så gjør meg ingenting om jeg ikke går opp så mye..
 
Back
Topp