Har dere gått opp i vekt enda?

becs

Flørter med forumet
Jeg har allerede gått opp nesten 5 kg på 10 uker... hjelp!  Men jeg har vært så utrolig sulten, og ikke vært noe kvalm eller kastet opp en neste gang. 

Nope, gått ned 1 kg

Nei har heldigvis samme vekt som før jeg ble gravid. Har alt for mange kg på kroppen fra før, så vil ikke legge på meg før om maaaange uker! :/

Men helt normalt å legge på seg mye i starten når matlyst kommer for fult og man må spise for å holde kvalmen i sjakk :)

Jeg aner ikke hva jeg veide før jeg var på kontroll hos legen i dag, men forundrer meg ikke om jeg har gått opp noen kilo for jeg føler at jeg spiser hele tiden. Blir så fort kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok.

Godt å høre at det er normalt å gå opp litt i starten og at det er andre som også gjør det. Selv jeg skulle ønske at det ikke skjedde helt enda. Jeg er ganske liten fra før og buksene mine er ganske trange, så de begynner å stramme veldig å gjøre vondt rundt magen alt. Men magen ser jo ikke gravid ut. Det ser bare ut som jeg har lagt på meg liksom hehe :) 

Huff ja. Jeg har gått opp 4kg allerede....... Forrige svangerskap gikk jeg opp 30kg!!!! Håper og ber om at det ikke skjer igjen!!! Men da fikk jeg skikkelig bekkenløsning tidlig og jeg var sulten hele tiden og hvis jeg ikke putta i meg noe ble je så dårlig. Så hjalp det jo ikke at faren til datra mi er kokk da. Han var sykmeldt en god stund mens jeg var gravid og da fikk jeg jo servert det ene etter det andre. Sånn er det heldigvis ikke nå! :) Og med to hunder og en 3-åring som skal underholdes + jobb så blir nok aktivitetsnivået litt anerledes også. :)

Har gått ned :)

Ja ikke sant man MÅ spise når man blir sulten? Jeg har ikke sjans til å la være. Jeg blir svimmel og få lavt blodsukker. Jeg tenker at jeg må telle kalorier for å ha litt kontroll. men det er sjanseløst når man MÅ ha mat. Høres som om du kommer til å ha et bra aktivitetsnivå ja, så du går sikkert opp mindre denne gangen :)

Når jeg var 6uker på vei hadde jeg gått opp 2kg å 10cm rundt midja:S jeg har fått den magen, lege trodde d Var 2, men Han såg en men var usikker:S så er veldig spent på ordinær jo 5september.

urgh.. ja... Har gått opp 4 kilo allerede. Jeg har ikke fått meg ut på joggeturene mine de siste ukene, jeg har vært så trøtt at jeg ikke orker noe som helst.... Så da kom kiloene tvært!!!!
Håper det stabiliserer seg litt når jeg våkner igjen ;p Men holder ikke pusten nei ;p

Her har ikke jeg gått opp i vekt enda, gått litt ned, men det er nok pga kvalmen... Håper jeg ikke går opp noe mer enn hva jeg gjorde sist da jeg gikk gravid, da la jeg på meg 10kg... Raste heldigvis av meg dem raskt og mer enn det, men.... =)

Back
Topp