Har dere gått ned all "gravidvekta"?

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Jeg gikk opp 16 kg, men har gått ned 18 kg! Hurra, så er altså 2 kg under starten av graviditeten. Enda litt mer jeg vil ned men..Hvordan går det med dere?

Strålende! Gikk opp 15 kg og har gått ned 17 kg til nå, blir vel annerledes når jeg slutter å amme o_O
Men har heller ikke trent noe særlig pga et bekken som fremdeles ikke er helt på plass, men håper på å begynne snart og i hvertfall holde vekta vedlike, men et par kilo minus til hadde gjort seg ;)

Gikk bare opp 4-5 kg, og mistet rundt 9-10 rett etter fødsel:) Gikk opp igjen de 6 jeg var i minus, men er vel nesten nede igjen... Ønsker å gå ned ytterligere 10-15 kg, så er bare å jobbe med det fremover... :)

gikk opp 20 og ned 30, prøver å holde vekte oppe as we speak!

Men magen irriterer meg, har sånn muffintopp rundt meg, tror det er mest løs hud... Jaja...

Jeg veier nok noen kg mer enn før jeg ble gravid. Synes det tok fryktelig lang tid å gå ned igjen nå etter keisersnitt i forhold til sist hvor det var valig fødsel. Det har sikkert ingen sammengheng. Men etter forrige fødsel var det sommer og er mye flinkere til å bevege meg da, enn på høsten. Men får bare fortsette å bevege meg videre. Skal ned noen kg til!​

Gikk opp 24 kg, har gått ned nesten 26. Men jeg har mindre muskler enn før graviditet, så har litt høyere fettprosent nå enn da i og med at jeg ikke har trent like mye. Får nok ikke opparbeidet meg like mye muskler da jeg ikke har like god tid lenger, men jeg trener noen ganger i uken og er relativt fornøyd. :)

Eg gikk opp 14 og ned 11. Nå er det klin umulig å holde vekta siden den øker jevnt og trutt igjen :D I starten av dette svangerskapet gikk eg ned nesten 6 kg, men nå er det på tur opp igjen :D

Ja, pluss 5-6 kg til minus tror jeg.. Har ikke veid meg, men alle buksene mine er for store.. Og singlettene mine detter ned og er alt for store. Dumt for økonomien min, da jeg ikke har penger nok til å kjøpe mange nye klær til meg selv. Haha, så jeg går i for store bukser og singletter osv. Heldigvis er det vinter, så da syns det ikke så godt :D ALle går med store klær nå uansett.

MEN jeg har mye mindre muskler enn før.. Og jeg er ikke like fast som før, rompa henger litt mer, og magen er litt mer dissen, selv om jeg er tynnere.

Strålende! Gikk opp 15 kg og har gått ned 17 kg til nå, blir vel annerledes når jeg slutter å amme o_O
Men har heller ikke trent noe særlig pga et bekken som fremdeles ikke er helt på plass, men håper på å begynne snart og i hvertfall holde vekta vedlike, men et par kilo minus til hadde gjort seg ;)

Haha, da jeg slutta å amme gikk jeg opp MASSE igjen.. Jeg var vant med å spise godteri og hva jeg ville da jeg amma, uten å gå opp. Men så vendte jeg meg av å spise så mye godteri, og da gikk jeg ned igjen :)

Ja det og lite til... Etter jeg sluttet å amme nå nettop har jeg gått ned enda mere... Det retter vel på seg etterhvert regner jeg med:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp