har dere funnet navn?

Bebibooms

Gift med forumet
[:)]

Jepp, hvis det blir en gutt :) Blir det en jente så vet vi ikke men har lik smak når det gjelder jentenavn så det skal ikke bli så vanskelig :)

[&:] har ikke begynt å tenke så langt enda[:)]

Vi har et til jente, men trenger flere, just in case..

Til gutt sliter vi litt...Har noen navn jeg liker, men som sambo ikke liker[:-]

Vi har jente navne klart. Det har vi hatt i noen år. Guttenavn er værre.....tror vi har vanskeligere å bli enig om noe vi begge liker [;)] men vi har nå god tid da. 

Ikke begynt å snakke om det engang.

Sist "nestenbestemte" vi oss vel rett rundt termin, ville se ham først for å se om det passet.
Hadde tenkt å ha flere forslag, men fant bare ett.

Så vi har da god tid...
Jeg har tenkt litt på et jentenavn, en variant av et vi snakket om "om det hadde vært ei jente" sist. Men jeg vet ikke heeelt om jeg liker det...

Går kun rundt å tenker på jentenavn, så har noen "in store" der..., men ellers har jeg tenkt lite på navn [:)]

Har tenkt litt på det siden vi diskuterte om når vi skulle slutta på pilla...

Både gutte og jentenavn, men ingenting bestemt![:)]

om det blir gutt, tror jeg vi har det nokså klart :) Om det blir jente har jeg ingen anelse!! :O

ingen som vil ut m navnene?

Hvis dette blir ei jente, er det sannsynligvis ei lita Ingrid (oppkalt etter oldemora).

Hvis det blir en liten gutt, er vi mer usikre. Jeg liker Torstein og Peder, men samboeren min mener de er for gammeldagse. Tullebukk!! Kanskje Erlend eller Audun? Ikke vet jeg...

Vi har allerede ei lita jente som heter Solveig, hun er oppkalt etter en oldemor og to tippoldemødre [:)]

Jeg har sagt de før.. dette er jo ikke den første navnetråden akkurat :p

Jeg er ikke helt sikker på om mannen min er overtalt til disse navnene..

Men jeg vil at får vi ei jente skal hu hete Ada Iselilja, og blir det gutt skal han hete Kyle Nikolaj [:D]

Hehe, jeg slo opp på betydningene av navnene...

Enten får vi en 'vakker' 'drømmen om en lilje'

eller en 'kjekk, elskelig' 'folkets seierherre'

*fnis*

Nesten så jeg skulle ønske jeg skulle ha tvillinger, for begge hadde jo veldig kul betydning, men det var bare 1 magan min.. gudskjelov [;)]

nei sambo vil ikke diskutere navn før etter ordinære ul..
Men jeg har en liste med både jente navn og guttenavn klare [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

ingen som vil ut m navnene?

jeg liker navn som: Mikkel, Julian, Jonas, Jonathan, Iben, Tobias, Sindre Leander ++

og jentenavn: Lotte, Mina, Mira, Mia, Maja, Malin, Nathalie ++

Vi har ikke diskutert så mye navn egentlig...men litt...vil helst vente til etter ordinær UL [:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

Vi har ikke diskutert så mye navn egentlig...men litt...vil helst vente til etter ordinær UL [:D]

Samme er [:)]

vi har ikke bestemt noe som helst, men jeg liker for øyeblikket:

Benjamin, Mathias, Jonas, jonathan

Martine, Helena, Linnea, Marielle, Melissa

Vi har bare 3 navn vi[:)]

Jente navnet er:
Emma Nathalie - Emma pga at den ene oldemoren heter det og nathalie for at jeg elsker navnet [:)]

Gutte navnet er:
Mathias eller Tobias- forde jeg syns det er søte guttenavn[:D]

Jeg er jo skråsikker på at det blir en Mathias mens sambo er skråsikker på at det blir ei lita Emma [:)]

Har ikke tenkt på det enda, vil vite kjønnet først[;)]

Back
Topp