Har dere funnet navn allerede ? :)

Mamma til en prins

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Er det mange som har funnet ut hvilket navn de vil bruke, evt noen grunn for navnet ? :)

Har selv funnet navn og liker å bruke navn som er i slekta fra før ! :) Gammeldags ? :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har funnet et vi liker best, men har også et i reserve sånn tilfelle vi finner ut at hun ikke passer det første. ;) Det første er et navn jeg hørte for mange år siden og falt veldig for. Men var ikke like sikker på om hun skulle hete det når det ble aktuelt! :D :P Er vanskelig, syns jeg! ;)

Vi vet ikke kjønnet, men har noen navn som vi har som favoritter :) Vi har også funnet navn som er i slekta fra før, evt gjort litt om på dem for at de skal passe oss (Målfrid -> Frida) :)

Har funnet navn ja :) Synes det er fint at du skal bruke et navn som er i slekta fra før! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei :( føler vi aldri kommer til å bli enige, og finne et navn som vi er like fornøyd med som storebrors! Han hadde navn halvparten av tiden i magen og det var aldri noen tvil:)

Vi har favoritter, men har ikke bestemt oss :)

Vi har valgt noe uvanlig, langt unna slektsnavn :) så hele familien dør av spenning siden de ikke får vite noe ^^

Ja, navnet har jeg alltid hatt klart vist det ble jente :-) Så lille får et fornavn vi ikke kjenner noen som heter og som er veldig sjeldent. Og et mellomnavn som er litt mere vanlig :-)

Ja jeg synes personlig det er veldig fint å bruke opp igjen navn :)
Men er blitt mer og mer vanlig å ha navn som er mer sjeldne :)

Hvordan er dere i forhold til om folk skal vite det eller ikke da ?! :) mange velger å holde det hemmelig til den lille er født andre ikke :)
Alle rundt meg/de som spør har fått vite navnet ! :)

Skjønner det er mange som har noen navn å velge mellom om tar det som føles rett når de får se skatten ! :)

Gutten vår blir oppkalt etter sin oldefar på farsiden ! :)

Ja jeg synes personlig det er veldig fint å bruke opp igjen navn :)
Men er blitt mer og mer vanlig å ha navn som er mer sjeldne :)

Hvordan er dere i forhold til om folk skal vite det eller ikke da ?! :) mange velger å holde det hemmelig til den lille er født andre ikke :)
Alle rundt meg/de som spør har fått vite navnet ! :)

Skjønner det er mange som har noen navn å velge mellom om tar det som føles rett når de får se skatten ! :)

Gutten vår blir oppkalt etter sin oldefar på farsiden ! :)

Alle som har spurt har fått vite det. Var litt hemlighetsfulle i starten, men fant ut at vi ikke gadd å holde det skjult :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her får vår et nytt navn, som er litt på mote nå, også får han pappa'n sitt navn som mellomnavn :) synes det var så fint å kunne kalle han opp. Men vi blir nok bare å bruke det første navnet i hverdagen :)

Matheo Alexander <3

venter prins i august <3

Navnet bestemte vi oss for på ferien for 2år siden.. Navnet er en liten plass i Sverige hvor vi kjørte forbi.. Det er nydelig! Så heldigvis får vi jente slik at vi kan bruke det;) HeheHehe

Navnet bestemte vi oss for på ferien for 2år siden.. Navnet er en liten plass i Sverige hvor vi kjørte forbi.. Det er nydelig! Så heldigvis får vi jente slik at vi kan bruke det;) HeheHehe

Kom vist to ganger svaret mitt..og ikke vet jeg hvordan jeg sletter..er ikke så god på dette visst:)

vi har hatt to vi har skiftet mellom, men i går kveld bestemte vi oss.. :) Deilig å ha kommet til en enighet.. og gleder meg nå enda mer til å møte vår lille prinsesse! <3 Her holder vi navnet hemmelig for absolutt alle.. Gjorde vi med storebror også :)

Her er ikke navnet klart! Jeg har en klar favoritt, mens mannen har vondt for å ta en avgjørelse :p det er vanskelig med guttenavn, og spesielt når det skal klinge pent med storesøsters navn også!

Her var navnet klart lenge før babyen ble påtenkt. Vi syntes navnet var fint, og pratet om at dersom vi noen gang fikk en gutt så hadde det vært et fint navn. Å så ble det jammen meg en gutt vi skylle få, og navnevalget ble bare konstantert med en gang på ultralyden at vi skulle få en liten Aron :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Her har vi fire navn vi er enige om og det blir ett av dem. Marie skal uansett være mellomnavn, da hun skal kalles opp etter sin mormor og farmor.

Vi står mellom Alva Marie, Frida Marie, Alvilde Marie og Runa Marie.

Fant navn begge to for lenge siden, nå slåss vi til siste slutt og håper begge på å vinne. Begge våre familier liker det navnet jeg har valgt så jeg håper jeg får det :)

Fant navn begge to for lenge siden, nå slåss vi til siste slutt og håper begge på å vinne. Begge våre familier liker det navnet jeg har valgt så jeg håper jeg får det :)

Samme her, vi får være kjappe på fødestuen :)

Back
Topp