Har dere fortalt

FruMamma

Forelsket i forumet
Har dere fortalt om graviditeten? [:)]

Vi har fortalt alle vi har kommet over, men ikke offentliggjort på face enda...

holder det hemmelig til rundt uke 12 tenker jeg. kun fortalt det til mine to beste venninner![:)]

Vi har ikke fortalt det til en sjel ennå. Vil vente til vi har vært på tidlig UL for å se at alt er bra, og for å vite hvor langt vi er på vei [:)]

Har fortalt det til noen av de nærmeste og noen venninner [:D][:D]

Takket være min fulle far [:@] på lørdagen så vet alle på hans side av slekta det. Så vet noen av mine nærmeste det å fordi de leser bloggen min, mens det er ingen som vet det på gubbens sin slekt.

Familie får vite etter ferien [:)] Men har fortalt noen av våre beste venner. [:)]

Har ikke fortalt det til noen enda, men så er jeg jo ikke engang 4 uker påvei heller da.
Blir vel noen uker til vi forteller det til de nærmest. Resten av verden må vertfall vente til etter 12 uker er gått.

har bare sagt t svigermor og kal snart si til min mor når vi skal på besøk [:D]
ellers venter vi med å si til de nærmeste, søskene etc når d nærmer seg 12 uker ^^

Har sagt det til noen av nærmeste venner.. Har planer om å holde det hemmelig til uke 12, men jeg veit ikke om vi klarer det for famlien, men alle andre får ikke vite noe før det iallefall.. Får se hvordan formen blir! [:)]

Back
Topp