Elisabethhh
Andre møte med forumet
Har dere fortalt søsken om graviditeten enda? Evnt hvortid gjorde dere det, eller når tenker dere å gjøre det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååh, så koseligFortalte det til barna for en ukes tid siden. Det er flere i familien som vet det, så ville de skulle få høre det av oss, og ikke andre som forsnakket seg. Blir lang ventetid, har jo ikke mage endaMen 4-åringen er veldig omsorgsfull da, skjønner litt mer hvorfor mamma er så dårlig form. Passer på at jeg drikker vann, for babyen må ha vann, og at jeg får i meg mat
Han er veldig interessert og vil se bilder/video av svangerskap. 2-åringen bryr seg ikke![]()

Vi fortalte det for to uker siden , da jeg var på ul den dagen og var 12 uker![]()
Er samme med (snart) 4 åringen her i huset, han er helt i omsorgsmodus. Duller og passer på mamma, stryker på meg og koser med magenFortalte det til barna for en ukes tid siden. Det er flere i familien som vet det, så ville de skulle få høre det av oss, og ikke andre som forsnakket seg. Blir lang ventetid, har jo ikke mage endaMen 4-åringen er veldig omsorgsfull da, skjønner litt mer hvorfor mamma er så dårlig form. Passer på at jeg drikker vann, for babyen må ha vann, og at jeg får i meg mat
Han er veldig interessert og vil se bilder/video av svangerskap. 2-åringen bryr seg ikke![]()

De er 4,7 og 9 årHvor gamle er eldre søsken?

Åh det er så herligEr samme med (snart) 4 åringen her i huset, han er helt i omsorgsmodus. Duller og passer på mamma, stryker på meg og koser med magen![]()
De er så skjønne 
Det gjør min også!! Kysser og snakker gjennom navelen «for da kommer det inn til babyen gjennom navelsnoren».Åh det er så herligDe er så skjønne
Her snakkes det inn i navlen også
![]()

Haha! Herlig!Det gjør min også!! Kysser og snakker gjennom navelen «for da kommer det inn til babyen gjennom navelsnoren».![]()
Har dere fortalt søsken om graviditeten enda? Evnt hvortid gjorde dere det, eller når tenker dere å gjøre det?![]()