Har dere fortalt om graviditeten?

Ja, fortalte det i går. Sendte ut et bilde av de to guttene mine der de holdt hver sin lapp med sin fødselsdato på. Og mellom dem en lapp der det stod desember 2016 sammen med et spørsmålstegn.. De tok den, og nyheten ble godt mottatt.. Selv om min mor sa hun visste det og hadde sett det på meg lenge..

Har bestilt body til mini på 16 mnd hvor det står jeg har en hemmelighet på magen og jeg skal bli storebror på ryggen. Tar den på han og inviterer på besøk og ser hvor lang tid det går før folk ser det :-)

Jeg spurte besteforeldre om de hadde hjerterom til en ny baby... Alle hadde god plass

Til mine 3 barn kjøpte jeg nye sokker, da de fant de små lurte de på hvem sin baby som skulle få dem, da jeg sa det var vår baby ble de kjempe glade alle 3

Vi har akkurat kjøpt hus med 3 soverom, så til svigermor sa vi at det kun ville bli et rom til overs :-) Er 11 uker i dag, så tenker at det går fint.

Mine foreldre, søster og niese vet det. Sa det samme dag som positiv test ☺️ og alle ble veldig glade.
Noen kollegaer vet det også, men det er fordi jeg har vært dårlig på nattevakt.
De andre får vite det når det nærmer seg uke 12 ❤️

Til foreldrene våre og noen venner. :)

Noen på jobb og familie vet, bare fortalte dem, er ikke så oppfinnsom av meg :p

Tre av mine beste venninner vet det, og i uke 12 forteller vi det til nærmeste familie, og så tenker vi at vi venter lengst mulig med resten :)

Kjøpte tskjorte til min 6år gamle datter der det stod "jeg skal bli storesøster". Hun har nettop lært å lese,så hun ble kjempeglad/overrasket når hun leste hva som stod der :D

Fortalte det til nærmeste familie i uke 9. Er nå 12+4 og har ikke tenkt å fortelle så mange egentlig utenom jobb og nærmeste venner.

Nei, venter vel til UL i uke 12, og om alt er bra da så forteller vi familie :)

Back
Topp