Har dere fortalt om graviditeten?

miss piggy

Gift med forumet
Hei!

Har dere fortalt om graviditeten til venner og/eller familie? Og om ikke, når tenker dere å gjøre det?

Her er det bare ett vennepar som vet det og venter nok litt med resten :-)

Foreldre vet det allerede siden vi må planlegge litt i forhold til påske. Noen venner vet også, jeg trengte råd mot kvalme og da var det greit å prate med noen som visste litt. Vi hadde ikke tenkt å fortelle så tidlig (er 6+1), men når formen er på bånn er det litt vanskelig å holde det hemmelig .

Har fortalt det vil 2 gode venninner! Dette fordi jeg var sosial røyker og ofte møtte de å tok en kaffe kopp og røyk. Dette sluttet jeg jo med i det sekundet testen var positiv, og da var det like greit å si hvorfor :D Forteller det til familie når jeg har vært på tidlig UL og sett at det er som det skal :D

Det er bare et godt vennepar av meg og mannen som vet det. Vi er veldig usikre på når vi skal fortelle det til familien. Har så klart lyst til å hyle det ut til alle mann alle, men vi vil vente til risikoen for SA/MA har avtatt med å fortelle det til barna i familien da :) Når de voksne får vite det er jeg usikker på, hadde jo vært gøy å gjort litt ut av det ;)

Vi har delt nyheten med både familie og venner! :) Skulle egentlig vente en stund til, men klarte ikke holde oss :p

Mannen, søster, et par gode venner og en kollega.
Vil nok vente litt før jeg/vi forteller til noen flere, siden man har vært gjennom SA/MA/EXU tidligere....

Jeg bare måtte fortelle det til to av venninene mine. Hun ene er barndomsvennine og jeg er liksom den første av den gamle gjengen som skal få barn. Hun har også hjulpet meg veldig etter at jeg mistet forrige gang og jeg tenkte da få hun vært med på den koselige delen denne runden. Og hun andre skal jeg dra på ferie med om noen måneder og hun satt og dagdrømte om fyll og faenskap og jeg bare måtte forberede henne på at jeg mest sansynligvis ikke kan bli med på det. Men hun kommer til å se stunning ut ved siden av bleike, store meg på stranda da. Det hjalp litt ;)
Skulle så gjerne fortalt mamma, men hun hadde fått sjokk og satt seg på neste flyet hit...

Fortalt det til mine 2 beste venninner,og ei kollega :)
Venter så lenge som mulig med å fortelle familie og resten av venner.
Jeg kunne tenkt meg å sagt det til ALLE nå da,men får vel bare klare å holde meg!

Ikke til noen! Har måttet finne på mange forklaringer på hvorfor jeg er syk hele tiden.. Tar rett og slett ikke sjansen på å få alles meninger i fanget dersom tidlig UL viser noe som fører til at jeg og mannen velger abort.

Fortalt det til noen venner, fam og jobben. Legger det ikke ut på face liksom:)

Back
Topp