Har dere fortalt om graviditeten?

Longgone

Forelsket i forumet
Til hvem, og hvordan reagerte de?
Jeg har fortalt det til samboer(naturligvis,) bestevenninnen og sjefen - resten venter vi med til etter uke 12 :-)

Søstrene mine, mamma, pappa og stemoren min vet det. Mannen har fortalt det til moren sin og samboeren, faren og kona hans og den eldste storebroren hans. Alle ble kjempe glade :D Akkurat som forventet :D Svigermor har ventet på nr 2 fra oss siden vi fikk nr 1 :p

Resten av familien får vite det når vi har vært på ul, så lenge alt ser bra ut. Sjefen får ikke vite noe før jeg absolutt må si noe.

Mine foreldre og mine søsken vet det :) de ble alle glade :)
Også vet mora til samboern det, hun ble også kjempeglad :)

+ 2 venner av meg :) Hun ene satt jeg på cafe med den dagen jeg fannt det ut (da var hun i uke 37 og satt å snakket om hvor mye hun gledet seg til fødsel, så da klarte jeg ikke å holde det inne :P) hehe
Hun andre fannt det tilfeldigvis ut siden hun så nicket mitt på forumet, og kjennte det igjen :P

fortalte foreldrene det i helgen :) blei veldig glade.. noen venner som vet.. må fortelle det til sjefen snart :)

Fortalt til ganske mange, er så dårlig til å holde på egne, hyggelige hemmeligheter, og så begynte folk å gjette det allerede i uke 5-6 pga magen gikk utover... Men ingen interesse av å legge det ut på facebook akkurat...

Famile og venner vet det : D gla ble de alle sammen.så måtte vi igjen fortelle at det var tvillinger senere,pappa fikk sjokk akkuratt som meg,men ble glad :D

De nærmeste som foreldre og søsken fikk vite det samme dag son positiv test. resten fikk vite det i uke 8 på Facebook! :) masse kjekke kommentarer! <3

Den nærmeste familie og bestevenner fikk vite det når jeg var 8 uker. Siden formen er som den er så er det ikke så lett å sjule... De har fått beskjed om å holde det for seg selv enda da jeg ikke har lyst at alle skal vite før vi er ferdig med de 12 første ukene.

Noen nære venner vet det =) har enda ikke sakt det til familien, men tenker at jeg må si det til mamma som kommer på besøk til helgen... Når hun først er her liksom =P men

Vi har ikke fortalt det til noen venner eller familie, men jeg har fortalt det til sjefen min. Følte at jeg måtte fortelle det til hun dersom jeg er veldig dårlig og redd for å miste igjen.

Gleder meg veldig til å fortelle venner og familie men siste gang hadde vi fortalt kanskje mange, så mistet jeg i uke 10 og det var tungt å ta telefonen til så mange og fortelle den dårlige nyheten. Vi bestemte oss derfor denne gangen for å holde det hemmelig lengst mulig. Har lyst til å fortelle til mamma og beste venninna min, men mamma klarer IKKE å holde hemmeligheter så hun må vente og beste venninna sliter så med å bli gravid selv og har akkurat hatt en skikkelig nedtur så jeg klarer ikke helt å fortelle hun det enda.....

Er et par venninner som vet det... Søstera mi og broren mi vet det, og mamma og pappa.
Sambo skal fortelle svigermor, men har ikke gjort det enda, men bestemoren hans hadde vist Merket på julaften at jeg var gravid, noe jeg ikke var da, siden eg hadde eggløysning 30 desember... :p

Jepp nå er det ute.. Rart hvor nervøs man er selv om de ikke har så mye de sku sagt. De forsto jo at det ikke va planlagt, det va forsåvidt ikke Ramona heller men denne gangen er det jo virkelig dumt siden jeg går skole uten mulighet for å hoppe av og på igjen.. Mamma blei gla mens pappa ble ganske alvorlig og leksa opp mannen om at han måtte passe på meg og ikke være lat (HEHE) og han mente det va stopp nå. Hehe.. Kunne ikke vært mer enig.

Svigers bare klemte meg :)

Jepp nå er det ute.. Rart hvor nervøs man er selv om de ikke har så mye de sku sagt. De forsto jo at det ikke va planlagt, det va forsåvidt ikke Ramona heller men denne gangen er det jo virkelig dumt siden jeg går skole uten mulighet for å hoppe av og på igjen.. Mamma blei gla mens pappa ble ganske alvorlig og leksa opp mannen om at han måtte passe på meg og ikke være lat (HEHE) og han mente det va stopp nå. Hehe.. Kunne ikke vært mer enig.

Svigers bare klemte meg :)

Er litt redd reaksjonen jeg også, kanskje derfor jeg drøyer til 12+ med å fortelle det til mine foreldre! Vet de ikke har noe de skulle sagt, men jeg kan allerede høre de for meg med at jeg må fullføre skolen først også videre. Men jeg regner med de blir glad også, jeg kommer forhåpentligvis til å klare å gjøre meg ferdig med skolen til tross for veldig mye fravær!

Back
Topp