har dere fortalt om graviditeten?

silha

Forelsket i forumet
her er det kun jeg og samboeren og sjefen som vet det enda.
har så lyst til å fortelle det til besteforeldrene å søsteren min, men samboeren vil ikke før uke12 helst lengre.lurer litt på om sviger mor har en mistanke.
 
Nei, vi skal drøye uti feb før vi forteller det :)
 
fortalt to venninner som begge er gravide :) og to jenter på jobben :) noen måtte bare få vite om det :p drøyer til etter uke 12 med å fortelle resten om dette :)
 
vi har fortalt det til de kommende besteforeldrene:) men ingen kommende onkler el tanter ennå, de får vente litt :)
har også fortalt det til 2 av mine kolleger og 2 av mine beste venninner:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Har fortalt det til ei venninne, skal fortelle det til 2 til venninner, mn ikke før rundt 8-10 uker ... Familien får vite det etter 12.., resten av verden tenkte jeg rundt 14 uker ;)
 
Har sagt det til noen, det var nesten ikke uendgåelig.
Men har bedt dem å være stille som mus siden jeg mistet sist gang. Regner med jeg forteller det rundt uke 12. Å ja, har jo så klart fortalt det til mamma :) Kunne ikke dy meg :D
 
Har ikke sagt det. Vi venter til uke 12, skal klekke ut en genial måte å si det på. Men hva sier dere når folk spør direkte om du er gravid? De liksom fatter mistanke
 
Jeg bare lo når mamma spurte meg :p men trur ho mistenker noe :p har kun sakt det på hemmelig fb side og til dere her inne... Og sedd mannen min da :p
 
Jeg bare ler og blåser ut magen og sier : ja er ikke mange mnd igjenn nå ;) Hihi
Sist husket jeg ble sur og gikk i forsvar når folk spurte, de skjønte det fortere da! =P
 
Nesten alle på jobbvrt det, jobber som pedagogisk leder i en 3 årsgruppe, og det er ganske tøff gruppe, så jeg er nødt til å ta hensyn til kroppen min nå, og det er ikke alt jeg kan gjøre lenger. Bleier er en utfordring kjenner jeg. Sjefen har søkt om tilretteleggingstilskudd for meg og en til som er gravid, så da får vi mulighet til å ta det litt med ro når vi har behov.
Ellers er det et par venninner som vet, venter litt med familie, til vi vet at risikoen er mindre. Har som dere andre lyst til å rope det ut til hele verden :)
 
To venninner som også er gravide vet det og sambo sa det til broren sin to min etter jeg hadde testa. Får se når vi forteller det til foreldre og sånt, tenkte vente så lenge som mulig men regner med det blir før vi tenkte når det allerede er noen som vet det:)
 
Her prøver vi å vente til uke 20. Men med nr 3 virker det som magen kommer veldig fort. :)
 
Back
Topp