Har dere fortalt om graviditeten?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Vi fortalte det til svigers for to dager siden :) Jeg er så kvalm, så klarte ikke å holde meg lenger ;) Sist ventet vi til uke 12 (pga flere SA tidligere), men denne gangen føler jeg den sitter <3

Det er kun jentene på mitt forrige terminforum som vet :)
Holder det hemmelig for resten så lenge som mulig, og helst helt til julaften.

Åh? Hvorfor så lenge? :)

Åh? Hvorfor så lenge? :)

Jeg har bare sakt det til de på jobb og en venninnde og samboer vet da så klart <3
Men mamma så det på meg at jeg var gravid så hun klarte jeg ikke juge om det da :P Men resten av familien få kanskje seg en liten overraskelse på julaften om magen ikke vokser seg veldig stor innen den tid <3

Jeg har sagt det til et par venninner, ellers så er det hemmelig. Skal si det til foreldrene våre når jeg er 11-12 uker på vei. Hadde vært arti å klart å vente til jul, men det klarer jeg altså ikke... hihi

Nermast familien veit d å sjefen, men glede mæ t å pust letta ut om 3 uka å 1 dag, slepp å holl inn magan å kan sei d t resten ta arbets kolegan.. :)

Idag faktisk, er det offentlig på jobb at jeg er gravid! Ganske mange som fikk vite det når jeg var innom:)  Itillegg til kollegaer, MÅTTE jeg si det til mine 2 bestevenninner forrige ukeGreit å ha noen å snakke med..

Vi vil vente med å si det til familie.. Begge våre foreldre mangler barnebarn, så orker ikke det presset på oss itillegg.. Håpte kanskje å vente til uke 12 med å si det, får se hva som faller seg naturlig.

2 av mine bestevenninner vet om det, og de kommende besteforeldrene på begge sider. Resten av familien får vite det når vi har kommet oss over 3-mnds kneika - eller i juletider. Får se når magen popper ut ;)

Jobben vet jeg faktisk ikke... lengst mulig, men kanskje jeg må si det tidligere dersom jeg ikke orker noen av de skiftene jeg har 15-23 og 7-15 dagen etterpå. Slet med det under forrige graviditet. Vi får se...

Begge foreldre å søsken på begges side vt det, å noen venner.

Men resten av fam å venner,(fb)
Får vite det til jul :D

Regner med jeg annonserer det på fb på julaften :P

Foreldre og søsken på begge sider vet om d, venter til 12 uker er godt før "resten av verden" får vite d :-)

Her har vi ikke sagt det til noen enda..Vår lille hemmelighet ;)

Sagt til alle på jobben. Jobber i en liten privat barnehage. ;) ;) vanskelig å holde sjult når man laster opp av og til og er kjempetrøtt... Mamma og svigermor vet også.

De på jobben vet det, da de må tilrettelegge litt der :-) Svigers vet det, og 4 venninder :)

Vi har ikke fortalt noe. Føler det er litt tidlig og prøver å vente til uke 12, men får se om det holder ;)

Har fortalt det til søsteren min, to venninner, min eldste datter (hun så det på magen min!) og en onkel av mannen (han er mer som en far for ham). Skulle gjerne fortalt det til min far snart også, for føler at han må få vite det før resten av verden - og jeg klarer snart ikke å skjule denne magen lengre... Men tror ikke han kommer til å reagere så positivt, siden jeg er arbeidsledig. Akkurat det stresser meg veldig, og jeg føler jeg ikke klarer å nyte graviditeten enda...
Håper virkelig jeg snart har en jobb, sånn at jeg kan annonsere den GLEDELIGE nyheten til alle <3 

Back
Topp