Har dere fortalt nyheten på Facebook/Instagram etc?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Har dere fortelt det på sosiale medier at dere skal ha baby? Hvordan har dere gjort det?

Vi har ikke gjort det og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller :p Men kommer ikke til å skjule magen om den synes heller liksom. Men synes likevel det er skikkelig koselig å høre om så del gjerne hvordan dere delte nyheten!:Heartblue
 
La ut på Snap forleden dag.. Tok bilde av meg i en vinkel hvor magen stakk litt ut og fant et gifbilde det sto "baby loading" på he he 20190803_134818.jpg
 
Ja, gjorde det etter oul la ved UL bilde og en blå leke
 
Ja mannen på Facebook og jeg på Instagram. Et bilde på hver, ellers ikke delt noe. på snapchat har jeg endret bitmojien min til gravid.
 
Gjorde det med de to første (la ut på fb), men valgte ikke å gjøre det denne gangen. Derimot har jeg sendt melding til familie og venner etter UL i uke 13.
 
Nei og kommer ikke til å gjøre det heller. Fordi jeg har tankegangen om at de som det betyr noe at vet om det har fått vite det for lenge siden på det tidspunktet vi ønsket at de skulle få vite. Resten betyr ikke noe, de finner ut selv etterhvert.
 
Delte det etter oul, med bilde derfra :)
 
Har ikke gjort det ennå, og vet ikke om vi skal gjøre det heller. Men kommer sikkert fram på naturlig vis likevel snart, i alle fall de som er oppmerksomme legger kanskje merke til det når jeg liker diverse babyrelaterte sider :D
 
Har ikke gjort det ennå, og vet ikke om vi skal gjøre det heller. Men kommer sikkert fram på naturlig vis likevel snart, i alle fall de som er oppmerksomme legger kanskje merke til det når jeg liker diverse babyrelaterte sider :D
Der hadde flere fått mistanke av å se likes’a mine på instagram. Jeg følger ikke med overhode hva andre folk liker på insta så der ble jeg lettere forbauset :hilarious: Tydeligvis noe «underbevist» som gjør at jeg trykker liker på ting som er baby eller familierelatert. Men ellers nei, snapper bare til de som vet fra før. Ellers har familie fått klar beskjed om å ikke skrive om det på SoMe. Så langt - all good :p
 
Nei, gjorde det med første og det var så himla vondt å skrive kontrabeskjed bare noen uker etterpå. Har fått skrekken rett og slett. :p
 
Nei, det har vi ikke gjort. Typen er motstander av "over shearing", og han mener at også baby news faller inn i den kategorien.. Så da blir det ikke gjort. Men jeg sendte "privatsnap" til en del venner med OUL-bilde. :)
 
Vi har ikke delt det på Facebook,snap eller insta
Vi har delt det til bare de nærmeste etter oul og så har vi planlagt at etter neste ultralyd skal vi få laged ei kake som er enten blå eller rosa inni som søskene skal få åpne for å se om de venter en lillebror eller ei lillesøster.
Da de vil vite det og har snakket mye om hvilket kjønn de tror det er så tenkte jeg og mannen min at dette va en koselig måte å gjøre det på❤️
 
Vi gjorde det i dag. Sist satt de to hundene våre i en lenestol med slips på seg og et par blå babytøfler mellom seg som holdt oppe ultralydbildet. Vi la til teksten "hva mener dere med en tobeint lillebror?"
Denne gangen gjorde vi det samme, men i stedet for tøflene satt en penkledd storebror mellom hundene og holdt ultralydbildet og med teksten " en lillesøster i julepresang?! "
 
Har ikke gjort det enda, og er ikke sikkert vi gjør det heller. Jeg har blitt mindre og mindre aktiv på face, insta og snap og de som betyr noe i livet mitt vet det nå allikevel.☺️
 
Kanskje denne artikkelen med kreative avsløringar gir litt inspirasjon til nokon som ikkje har delt nyheiten endå, men som har lyst til å gjere det? :)
 
Vi har ikke gjort det og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Verken jeg eller samboer er særlig aktive på SoMe og det føles ikke naturlig for oss å dele dette med masse folk vi ikke kjenner lenger. Våre nærmeste venner og familie som vet hva som foregår i livet vårt har fått vite det, men det holder for oss:) Trenger ikke masse likes fra folk vi ikke hilser på på butikken, men som fortsatt står på vennelista på face.
 
Gjorde det når jeg var 12+3 :Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190623-230302_Facebook.jpg
    Screenshot_20190623-230302_Facebook.jpg
    29 KB · Visninger: 9
Back
Topp