Har dere fortalt noen om graviditeten?

*LC*

Gift med forumet
Her er vi ganske så utålmodige, og rukket å fortelle mange allerede. Håper ikke det er noe vi kommer til å angre på evt hvis det skulle gå galt. Mener å huske at vi ventet lenger med å fortelle med førstemann. Vi har selvsagt sagt klart i fra at vi ikke har fortalt kommende storebror. Det venter vi til faren er over.
 
Vi har ikke fortalt det til nån sia vi har mista 2 gang før. Skal vente så lenge som overhode mulig :)
 
jeg har fortalt det til besteveninna mi, mamma skjønte det siden jeg ikke drakk på julaften, ei jeg jobber sammen med, en god kompis og så klart barnefaren :D
 
Her må nok de fleste andre en samboeren min og ei vennine vente. Har mista så mange ganger at jeg ikke vil dele det før jeg er passer 12 uker. Noe usikker på om jeg klarer å skjule det så lenge sa....
 
Min kusine vet det, hun har støttet meg gjennom hele prøverørsforsøket.  Og så vet min sambos søster det, hun så eska til gravi-testen i søppelet på badet.  Og da hadde ikke sambo klart å lyve, hehe;)
 


Hemmeligheten <3 skrev:
Vi har ikke fortalt det til nån sia vi har mista 2 gang før. Skal vente så lenge som overhode mulig :)


Samme her..
orker ikke nok en gang å skulle fortelle alle at det har gått galt, hvis det skulle skje igjen. *håper ikke det skjer igjen for noen av oss:)*
 
Har bare fortalt det til noen få venninner
 
Ingen enda. Søster får nok vite det snart, men resten får vente. Venner etter 12 uker, og "resten av verden" etter UL, tenker jeg.
 
Nei bare sambo :D Ingen andre... 

Men hvis strekene blir sterkere i morgen tidlig får nok et vennepar vite det da :) Vi skal være hos dem natt til søndag :)

Jeg er så kort på vei, 3+4, så strekene er ikke så sterke enda, og på flere er det bare så vidt man kan se dem før tiden går ut... Men de blir ganske sterke og rosa etterhvert, vet at jeg er gravid, kan bare ikke helt godta det før streken lyyyyyser mot meg etter et par sekunder hehe 
 
Skjønner dere veldig godt som vil vente med å fortelle, spesielt når man har mistet mange ganger før. Håper det går bra for alle sammen denne gangen.
 
Jeg har fortalt det til 2 venninder, min søster og min mor. Er vanskelig å ikke fortelle det. Er jo så glad for det at jeg vil skrike det ut til alle. Men tror vi må vente litt med å fortelle alle det.
 
Har lyst til å skrike det ut til hele verden, men skal nok ikke fortelle noe før uke 12. Så fremt ingen oppdager det innen da!! ;)
Mistet i uke 7 sist, å da hadde jeg fortalt flere det :/
 
Mine nærmeste venninner og tidligere terminforumet har fått vite det - og svigersfamilien - de bor såpass langt unna at det er ett fett når vi forteller det føler jeg. De begynte forsåvidt å gråte når vi fortalte det - så de ble glade..:)
 
Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner, av den enkle grunnen at jeg ikke klarer å holde kjeft.
 
Har fortalt det til noen på jobb.
Fordi jeg er en del kvalm, kaster opp og allerede sliter med bekkenet mitt. Vet ikke når vi sier det til flere. Håper å vente til uke 12.
 
Kommer nok til å vente til uke 12..grunnet SA sist.
Mistet sist ved 10 uker..og var glad jeg ikke hadde fortalt det til noen.
Ja..sambo viste så klart..
Men vil ikke at mamma og familie skal bli lei seg om det ikke går :)

Men verker etter å si det ja
 
Har kun sagt det til en venninne, kommer nok til å holde det hemelig ganske lenge denne gangen og =)
 
Med mindre streken er sterkere i kveld forteller vi ingenting enda, selv om jeg vet at jeg i hvertfall var gravid, blir svakere strek meg litt spent og bekymret for at den lille ikke klarte å holde seg fast... 
ÆSJ! Det er ulempen med å kunne ta mange tester... 
 
Sagt det til mamma og stefar og svigermor.  
 
Back
Topp