Har dere fortalt hemmeligheten til noen?

Er visst for dårlig (som i ~ ikke flink) til å holde det hemmelig... :p
Kan ikke juge ~ ærlighet er noe av det jeg setter høyest av alt...slik har to fått vite det, tre andre har jeg fortalt det til...uoppfordret :shy:
Ellers vet faren, mormoren og farmoren...til spiren. :)
Godt å lese at flere sliter med å holde det hélt hemmelig. ;)

Jeg er også helt elendig til å lyve! Hater det! Litt av grunnen til at jeg tror jeg ikke orker å holde er hemmelig så mye lenger... Hvor langt er du på vei? :)
 
Her vet de nærmeste familie og venner + jentene i barselgruppa mi. Klarte ikke å la være å fortelle hvorfor jeg måtte ta det litt rolig når vi gikk tur, og jeg kjente bekkenet :)
 
Jeg er også helt elendig til å lyve! Hater det! Litt av grunnen til at jeg tror jeg ikke orker å holde er hemmelig så mye lenger... Hvor langt er du på vei? :)

Har rett og slett ikke samvittighet til å lyve, dessuten...slikt innhenter en alltid ~ uansett. :p

Er 7(+5) :)
Enn du?
 
Har har vi fortalt det til foreldrene på begge sider pluss ei venninne. Noen av kollegaene på jobb vet det også for har trengt litt tilrettelegging pga kvalme og bekkenlåsning/løsning. Har tenkt å fortelle det til resten av familien etter TUL i uke 8, og så vente med resten til jeg er i uke 12:) utrolig vanskelig å holde det hemmelig! Har lyst til å rope det ut:D
 
Har fortalt det til min familie da vi skulle på helgetur sammen. Vi hadde egentlig tenkt å vente til uke 12, så mannen holder fast på det. Får litt dårlig samvittighet når min familie vet og ikke hans, men det får være opp til han. Nærmer seg sakte men sikkert, 8+5 i dag :)
 
Fryktelig vanskelig å si hélt sikkert (via UL), såpass tidlig da...okke-som ;)

Hehe ja jeg har googlet det bare *litt* men prøver å slå meg til ro med at det er som du sier og alt er bra :) det mente hvertfall legen, så jeg får høre på ham :) vi så heldigvis hjerteslag, så det burde jo love godt :)
 
Jeg har fortalt det til to kolleger som jeg anser som venninner (hun ene skal straks slutte, hun andre er i permisjon) samt en venninne. Mannen har ikke fortalt det til noen. Vi kommer heller ikke til å gjøre det da vi syns barna skal få vite det først:) Forteller vel familien det om et par uker :D
 
Ene venninden min vet det og et par kompiser av sambo. Har ikke behov for å si det til så mange denne gangen. Resten skal få vite etter passert 12 uker. Jeg er mest spent på hvordan barna vil reagere!
 
Det er blitt flere og flere som vet det nå, men har bare sagt det til de jeg vet er en støtte dersom det ikke går bra, og de nærmeste på jobben så jeg får tilrettelegging og kanskje litt forståelse når jeg har dårlige dager :)
 
Det har blitt litt flere enn hva som var planen i utgangspunktet. Noe familie, og noe venner vet det! Mest fordi jeg ikke klarer å "juge" hadde til og med øvd meg på å ikke fortelle bestevenninna min om graviditeten. Det første hun spør om er: ja, har du tatt en test? :p haha..

Resterende får vite det etter Ul i uke 12. ☺️
 
Her vet kun bestevenninna mi det ☺ er bare 5+6, så håper å holde det hemmelig en stund enda. Sist fikk familie vite det i uke 6 fordi jeg var så dårlig, håper jeg slipper unna denne gangen :D
 
Her vet en del venner det, mye pga jeg har vært så dårlig og de har vært så frempå å møtes, skyldte på at jeg var syk, men kunne ikke bruke den altfor lenge :p
Men bestevenninna mi vet det faktisk ikke enda og ingen i mannens og min familie :D så lenge vi ikke treffer dem, går det greit å holde hemmelig. Men etter at vi fikk konstatert liv på ul denne uken detter nyheten lettere ut når jeg treffer folk :p
Er 7+6 idag og håper å holde hemmeligheten lengst mulig :D
 
Næraste familie og venner, pluss sjefen og eit par kolleger som kan hjelpe meg med arbeid som eg ikkje får gjere lenger :)
 
Jeg har fortalt det til søsteren min og to av mine nærmeste venninner. Resten venter vi med så lenge som mulig. Det blir fort veldig mye styr her i gården, så det er litt deilig å få ha det for seg selv en stund til :)
 
Kun meg og min mann som vet:) Pluss hun som tok ul i dag da;) Gleder meg veldig til å fortelle ungene og min mor.
 
Ei venninne eg var på besøk med veit. Kunne liksom ikkje lure meg unna vinkveld to dagar på rad :p
Tenker å seie det til mamma når ho kjem på besøk (er vel då 9+1) for har litt lyst å vite meir on dei erfaringane ho hadde. Vi har aldri snakka om det, men veit ho hadde ein SA før meg...
 
Har ikke sagt det til noen, men har veldig lyst! Kun meg, mannen og min sjef som vet. Skal på UL på mandag (er da 7+0), hvis alt er greit der så forteller vi kanskje til de nærmeste. :)
 
Back
Topp