Har dere fortalt hemmeligheten til noen?

MammatilAmalie

Forelsket i forumet
Her har vi kun fortalt det til et vennepar, skal på ul om en uke så hvis alt er bra da skal vi fortelle foreldrene våres det den helga:)

Samme her, altfor mange som vet det allerede hahah

Ei venninne, foreldre og svigerforeldre+alle søsken. Syns det er så mye greiere når de vet, og sist når vi mistet var det godt å ha støtte fra familien som allerede visste om graviditeten. Resten får vite senere :)

Ganske mange som vet det her nå! Halve jobben vet (resten mistenker), svigerfamilien, søster, 3 vennepar minst++

Bare svigers som ble fortalt det skikkelig, søster gjettet, og samme med noen vennepar. Vanskelig å lyve når man blir spurt rett ut, etter å ha takket nei til alkohol :p

Det som er litt teit er at mamma og pappa + bror ikke vet enda! Vil si det personlig, men de bor så langt unna.

Har ikke sagt det til noen enda, 5+2 i dag, men jeg har kjempelyst å si det til noen! ;)

ene søstra mi vet, for hu spurte :) restn får ikke vite før di spør ;p
alle har masa sånn på når neste kommer så da får di være så frekke å spørre når magen kommer :p
er 5+2 (tror jeg)

Ingen som får vite før vi har passert uke12 her,selv om det klør i fingrene.

Ikke noe mage som avslører graviditet med det første heller, så ingen som ser noe.

Bare sjefen og en nær kollega som vet det her, det pga nødvendighet i forhold til planlegging av året. 9 uker i dag og sist gang var det fullt offentlig på den tiden, siden jeg var superdårlig..... Storkoser meg med at ikke engang min mor og stefar har gjennomskuet oss denne gangen og rågleder meg til å fortelle det etter hvert... Venter nok noen uker til..

Jeg har fortalt til sjefen, og en del folk i familien min. Mannen min derimot forteller det til alle kompiser som ringer og til alle vi treffer! Han er så stolt hehe!
Blir jo en kjempejobb hvis vi evt mister, men da får vi ta det da.
er bare veldig glad for at vi ble gravide igjen! <3

Har ikke sagt det til noen enda, 5+2 i dag, men jeg har kjempelyst å si det til noen! ;)
Jeg er imponert!!! heheheh... at du klarer å holde det hemmelig! <3
P

6+1 og kun sjefen vet det. Forblir sånn til uti mars tenker jeg- kan hende min beste venninne får vite det om to uker når hun kommer på besøk langveisfra, vil fortelle det personlig :-)

Er 7+2 i dag, og foreløpig er det bare samboeren og mamma som vet det. Mamma fikk vite det for et par dager siden. Tror vi forteller det til de nærmeste neste uke. Resten får vente til uke 12, med mindre det blir for vanskelig å skjule at jeg driver og kaster opp på jobben :p

Er visst for dårlig (som i ~ ikke flink) til å holde det hemmelig... :P
Kan ikke juge ~ ærlighet er noe av det jeg setter høyest av alt...slik har to fått vite det, tre andre har jeg fortalt det til...uoppfordret :shy:
Ellers vet faren, mormoren og farmoren...til spiren. :)
Godt å lese at flere sliter med å holde det hélt hemmelig. ;)

Har fortalt det til mamma og pappa, samt tre av mine nærmeste venninner. Hun ene ble glad på våre vegne, men tok det personlig veldig tungt og har ikke villet ha noe kontakt etter at nyheten kom fram.. Så i det tilfelle var det kanskje galt å fortelle det, jeg vet ikke. Ellers har jeg fortalt det til sjefen, og en kollega har gjettet det :) Hun ble overlykkelig, så det var veldig kos!

Jeg har jo egentlig bare lyst til å rope det ut til alle kjente og ukjente :p men sambo er mer tilbakeholden, så må nesten respektere det :p

Back
Topp