Har dere fortalt foreldrene deres?

ing87

Første møte med forumet
Vi venter vårt første barn i mai, dette blir også familiens første barnebarn på begge sider hvis alt går bra. Vi bor et stykke unna foreldrene våre, som igjen bor på hver sin kant. I helga har vi imidlertid invitert alle fire til oss (vært avtalt lenge). Nå lurer vi veldig på å fortelle glad-nyheten siden det ikke er så ofte vi er samlet alle sammen. Jeg er 6+1 :) hva syntes dere? Har dere fortalt?

Her har vi fortalt det til min søster og hans mor :) Jeg tenker at så lenge de klarer å holde på munnkurven er det greit. Om det skulle gå galt så er det fint å ha familien som støtte! Det er verre hvis jungeltelegrafen går og det skulle skje noe, for da kan du være sikker på å få gratulasjoner på butikken av bekjente som ikke vet at det har gått galt. Det er min bekymring ;) 
Skal prøve å holde det hemmelig så lenge som mulig for resten av familien, da jeg ikke vil at barna skal vite noe før vi er rundt 12 uker ;)

Jeg tror jeg hadde fortalt det. Jeg fortalte det tol svigers i uke 8-9 fordi de var ho oss på ferie. De bor på en annen kant av landet.

Ja, har fortalt det til foreldrene på begge side. Det var rett og slett ikke til å unngå :p

Jeg har fortalt det til mamma og pappa, mine søstre, ei veninne og 3 på jobben. har planer om å fortelle svigers når vi skal på besøk neste gang.. blir vel om en ukes tid. Jeg forteller bare til de jeg vet kan holde tett. Så jeg hadde nok sakt det hvis dere alle skulle være samlet :)

Jeg har fortalt det til mamma og pappa, mine søstre, ei veninne og 3 på jobben. har planer om å fortelle svigers når vi skal på besøk neste gang.. blir vel om en ukes tid. Jeg forteller bare til de jeg vet kan holde tett. Så jeg hadde nok sakt det hvis dere alle skulle være samlet :)

Jeg skal ikke fortelle i den nærmeste framtida, men det er fordi jeg har mista før. Du må kjenne selv hva som passer deg best.
Og så liker jeg ikke det at når jeg forteller til svigermora, så spør hun uendelig om alt mulig - skal vite alt i små detaljer om blodprøver og alt. Det blir for masete.

Her har jeg kun fortalt det til de aller nærmeste i familien, og ei bestevenninne.. De stoler jeg fullt på, og jeg vet de ikke kommer til å si noe! :-)

Back
Topp