Har dere fortalt det til noen?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
At du er gravid?
Jeg har sagt det til en veninne som hele tiden har visst om prøvingen vår. Ellers er det bare jeg og mannen som vet om det[:)]
Lurer litt på når jeg skal fortelle det til mamma og de ??

Hvilke planer har dere?[;)]

Ja, jeg har fortalt det til mine beste venner og hele bv..[8D] Vi hadde en SA i uke 11 i januar, så vi vil vente til vi er over 12 uker denne gangen før vi sier noe til noen andre.. [&o]

Her er det bare jeg og sambo som vet det. Og de på bv da.
I dag på jobb sa jeg at jeg var så irritert og da spurte hun ene om jeg var gravid. Hæh sa jeg og sa grunnen til at jeg var så irritert. Men hun fortalte meg om noen andre som var gravid på jobb da. Ja ihvertfall som hun tror. Hun kunne se det på brystene på damene sa hun. Ikke om jeg aner om hun ser det på meg, men jeg fortalte grunnen til at jeg var irritert så jeg tror hun trodde at jeg ikke var det. Vil ikke si det ennå, men flere vet jo at vi prøver og det er to andre som har spurt allerede.

Jeg har sagt det til to venninner.
Har ikke tenkt å holde det superhemmelig, er mange som vet at vi hadde tenkt å prøve rundt disse tider, så blir jeg spurt kommer jeg ikke til å si nei.
Sambo er ikke helt enig, men vi får diskutere det litt mere.
Hvis vi først begynner å fortelle venner, må vi også fortelle foreldrene våre, men jeg har lyst til å vente et par uker til ihvertfall.

I tilfelle en mister vil jeg ikke at det skal gjøres offentlig før det har gått 12 uker, så alle som får vite får beskjed om å vente med å si det vidre. Kan være greit å slippe å måtte informere alle dersom det går galt.

Vi har sagt det til et vennepar som også er prøvere, ellers så skal vi prøve å holde det hemmelig frem til 12 uke men tror det kan bli vanskelig. Jeg er så dårlig på å holde på en sånn hemmelighet, men det er samtidig også veldig kos at det er bare vår egen lykke foreløpig[:)]
Skal prøve så godt vi kan hvertfall[:D]

har sagt det til ei venninne, som også er gravid. kommende besteforeldre får nok vite om det også ganske snart tenker jeg.. [:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

At du er gravid?
Jeg har sagt det til en veninne som hele tiden har visst om prøvingen vår. Ellers er det bare jeg og mannen som vet om det[:)]
Lurer litt på når jeg skal fortelle det til mamma og de ??

Hvilke planer har dere?[;)]

Sign.

Tar det som det kommer vi, men tenker at vi venter lengst mulig om vi kan...

Vi har ikke fortalt det til noen. Skal prøve å holde det hemmelig i hvert fall til uke 12 for den nærmeste familien og enda lenger for de utenom hvis det er mulig...

Jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner, hadde aldri klart å holde meg...[8D] Også har vi sagt det til svigermor.

Hehe ja her vet familien det pluss et nært vennepar og noen venninner[8D] Synes det er greit å vite jeg har noen å prate med i tilfelle det skal gå galt..[:o] Noe det selvfølgelig ikke kommer til å skje, bank i bordet!!![;)]

Back
Topp