Har dere fortalt det til noen?

maimamma

Betatt av forumet
Jeg har selvfølgelig sagt det til mannen min. Han har alltid fått vite det minutter etter positiv test :)

I tillegg bare måtte jeg fortelle det til moren min på fredag. Hun ble kjempeglad, og egentlig ikke så overrasket heller selv om dette er nummer 4.

Nei har bare fortellt d t gubben,men klør etter å fortæll d t nånn :P veit bare ikke kem,føles som "all" eller ingen,ettersom ryktan sprer sæ fort..

jeg har vell egentlig fortalt det til alle jeg:P klarer ikke å holde det hemmelig:P men hadde plner om å vente men så var jeg så som å fortalte inne på sep 2008 at jeg hadde tatt en test å der inne var et selfølgelig en sniker som vet hvem jeg er så hun hadde da fortale det til vennene mine:S utrulig dårlig gjort:(
ville jo si det selv:) derfor har jeg bare sagt det slik det er:) SÅ I MORGEN skal jobben få vite det:S jeg gruer meg kjmpe mye siden jeg nettopp har begynnt å jobbe etter mamma perm:P

Nei har ikke fortalt det til noen eller samboeren min vet det da selvfølgelig[:)] tenkte å vente til uke 10-12 eller noe for å vite at alt går bra[:)]

Samboer, 2 venninder og legen som vet det. Vi har bestemt oss for å vente til etter førstegangskontrollen. [:)]

Har fortalt det til sambo så klart, hadde jo ikke tenkt å si jeg hadde testet for vi skulle ikke stresse sånn denne gangen med tester og sånt, men jeg ville bare ha mensen fortest mulig å testet for å lure fram mensen, den pleier å komme etter jeg har testet, hehe. Men den var jo så posetiv som denne kunne bli liksom...Forstå ikke det helt. Og en vennine som skal ha selv i Desember, men hun er ikke med noen andre som jeg kjenner. Eller så venter jeg å fortelle i uke 10-12 eller som jeg treffer venner og familie etter det

Fortalt det til kjære, ene svigerinnen, jentene i forrige terminforum. Vi har hemmelig forum nå og en god venninne. Har ikke laget meg ticker her inne enda, venter litt med det[:)]

kommende pappa og 2 venninner.. skal ikke si det til flere før uke 12.. Og når jeg starter å si det, så håper jeg at jeg kan si det til de, før ryktene går...

Bare samboeren min. Vil ikke si nå før etter UL. Om det da er utafor el ikke.

Her er det bare jeg og mannen + noen venninner som vet det. Og det er jeg glad for siden jeg begynte og blø. Da hadde det vært utrolig trist og måtte ta en ny ringerunde for å fortelle at det ikke var mere baby. [:(]

Her vet ett vennepar som også har prøvd og gamle terminforumet da... Ellers dere her! Håper det holdes hemmelig for resten enn så lenge!

Jada, mannen var jo seff det første som fikk vite det, ca. 3 min etter at jeg tissa på testen[:)]. Begge våre foreldre vet det og ho ene søstera mi, sjefen på jobb også(da jeg jobber turnus har jeg begynt å jobbe dagtid)...Venter litt lengre med å rope det ut denne gangen, vet ikke hvorfor egentlig, men venter bare noen uker til å si det. Men spør folk så sier jeg ja.

De 2 gangene jeg mista hadde jeg sagt det til alle, og det var igrunn godt, folk var så forståelsesfulle og visste liksom at jeg ikke hadde det noe greit.....de sendte en sms eller bare ga meg en klem, det hjalp i sorgen....

Holder det vel igrunn ikke hemmelig - men ringer heller ikke rundt for å fortelle. Tar det når vi møter folk, og det passer seg slik...

Bare jg og sambo som vet d til nå,vi vil vente litt med å fortelle d. Tenker vi venter til uke 12 13(hvis jg klarer å holde på d så lenge da) har jo igrunnen litt lyst å si d til foreldrene våres,men sambo syns vi skal vente litt,så får bare se hvor lenge d går

Vel, det er ei på BV som vet det (tilhører et annet terminforumet under et annet nick frem til 12 uker), to venninner og mannen. 

Holder det ikke hemmelig, forteller det sånn som det faller seg. Er en god del som vet om det og gleder seg med oss nå ja [;)]

Back
Topp