Har dere fortalt det til noen?

Grete71

Forumet er livet
Her vet "alle" på BV det, samt et par kompiser til mannen, men ingen andre... Ikke familien en gang, men føler at vi snart kommer til å si det.

Jeg tenker slik at jeg ER jo faktisk gravid nå, og mange er jo så redde å fortelle det før de 12 ukene har gått. Men så tenker jeg som så; går det galt, så går det galt. Og da kan det jo være greitt å ha noen å snakke med... [8|][:)]

Kanskje kanskje vi røper det før vi reiser på ferie.... Var vel ikke mer enn 5 uker på vei forrige gang heller... [:)]

Jeg har foretalt det til mamma og et par venninner og på jobb. Måtte legge timeplaner for høsten og da fant jeg ut at det var lurt å si det. Mister jeg så vil jeg uansett prøve å få igjen så fort som mulig. 

fortalte det til en venninn ei går, men ikke til noen andre. sist gang sa vi det med en gang til de nærmeste. dette skla vi prøve å ikke gjøre nå. vet egentlig ikke hvorfor, men vil bare vente litt.

ORIGINAL: limafre

Denne gangen skal vi vente med å si det, men egentlig synes jeg det er like greit å si det med en gang. Risikoen for å miste blir jo ikke større for det, og skulle det skje har man jo noen å snakke med og folk vil forstå hvorfor man ikke har det greit...

akkurat sånn tenker vi og, men allikevel vil vi vente litt med å si det.

det er nettopp slik vi også tenker. derfor har vi sagt det til alle med en gang. Det er jo en gladmelding som man har lyst å dele med alle. Og hvis det skjer noe så har man masse folk rund seg man kan snakke med og har forståelse når man ikke har det bra. 

Nei bare bestevenninna mi som vet..
Har sagt at jeg er gravid for så å si at jeg har mista 6 ganger nå, så vil slippe det igjen.. Vet med meg selv at om noen hadde sagt det til meg, så hadde jeg tvilt litt om jeg ikke hadde opplevd noe sånt selv[:-] Så venter til etter UL om to uker..

kun sambo og en venninde av meg som vet det enda[;)]

sist gang måtte vi bare si d. vi hadde fortalt det til svigers og min mor. men så greide svigermor selfølgelig å røpe det til den verste sladrehanken i familien, sambos tante og da måtte vi bare forte oss og fortelle d, slik vi ihvertfall fikk fortalt det til noen få selv. hun spredde det selfølgelig selv om hun fikk beskjed om å holde munn. jeg var så sint atte[:@][:D]

denne gangen, når vi føler for det, forteller vi det til de vi vil og sprer det selv[:D] slik vi selv forteller det med glede[:)]

Her har vi sagt det til alle[:)] ventet til uke 14 med forrige, men klarte ikke holde meg denne gangen[8D]

Bare søstern min som vet d! skal vente med å fortelle det til resten etter vi er kommet hjem fra syden, og da er jeg 14uker på vei![:)]

Har fortalt noen få som var klar over "oppladningen. Ellers kommer vi nok til å vente til etter en tidlig UL tenker jeg[:)]

Bare søsteren min og mannen hennes som vet det enda. Og mannen min da selvfølgelig, han fikk vite det nøyaktig samtidig som meg, da vi begge "hang" over testen og ventet på resultatet for halvannen uke siden..[;)]
Har egentlig tenkt å vente med å fortelle det til resten av familien og de nærmeste vennene til jeg er ca 10-12 uker på vei, men tror vel egentlig ikke at jeg klarer å skjule det så lenge... Har alltid fått "gravidmage" ganske tidlig i mine forrige svangerskap, og det føles som at det kommer til å slå til denne gangen også...[:D] Tipper at spesielt min mor kommer til å avsløre det lenge før vi har tenkt å si det.. Hun har et spesielt øye for gravide mager; helt utrolig! Avslørte meg forrige gang også..[;)]

eg måtte bare sei d te ei av mine nærmaste venniner, godt å ha någen å snakka me....men te familie å venner vil me venta lenge me å sei d...forhåpentligvis te magen røpe d...kozeligt å ha ein hemmelighed samen. Men masse folk forvente at nr to snart e på vei då...

Back
Topp