har dere fortalt det til noen?

Hetty

Andre møte med forumet
jeg har ikke fortalt det til noen ennå...
selvfølgelig sambo da. men alt av familie og venner vet ingen ting ennå.
har heldigvis noen nettvenner som jeg spredd nyheten til for jeg måtte bare få det ut til noen[:D]

men frykter at folk vil skjønne det i morra....

ja, vi har fortalt det til venner..egentlig dem som jeg ville fortalt det til hvis det gikk galt om du skjønnner..
Hva skal du i morgen da som gjør at dem skjønner det`?

Min mor og far vet det. Samboer sin familie får vente. Og venner selvfølgelig. Gleder meg til jeg er 12 uker på vei, for da skal det ropes ut [:D][:D][:D] 

Har store problemer med å holde det hemmelig [:)]hehe.

Ja, også vet sjefen min det. Er sykemeldt, så greit at han vet hvorfor..

Hva skjer imorgen????

det var snakk om at vi skulle leie oss en minibuss for å dra inn på topp 20 i Oslo...

og jeg regner med at dem kommer til å reagere når jeg kommer til å være både øl og røyk fri [:)]

hehe..ja, da kan du likså godt si det da[:D]

har et par venninner som også er prøvere, så håper det er fler som holder seg unna røyk og øl i morra egentlig...

Her vet mamma pappa og svigermor det, tillegg til bestevenninen min og samboeren hennes [:)] Kommer til å fortelle det til nære venninner om et par-tre uker regner jeg med [:)] "alle" andre får vente til rundt uke 12[:)]

Vi har ikke fortalt det til noen, det er vår lille hemmelighet

Hehe, kan hende noen lukter lunta hvis du plutselig er uten øl og røyk ja[:D]

Har fortalt det til storesøster og svigerinnen min pluss storebror, og så dere på bv da. Skal fortelle det til svigers og mine foreldre i weekenden[:)] Svigers kommer på besøk da, så passer fint, og vil jo at mine foreldre skal vite det samtidig[:)]

Bare samboeren og ei venninne foreløpig. Ønsker å vente til iallefall uke 12. Men er ikke i superform, så kan hende noen skjønner det tidligere.

Har fortalt det til nære venner og nærmeste familie. Som noen nevnte, de man ville snakket med hvis det gikk galt. Føler ikke så stort behov til å fortelle til fler nå før de 12 ukene [:)] Også sjefen min selvsagt. Det som kan holde hardt er hvis jeg blir i dårligere form og og blir borte fra jobb...damer spekulerer...

Hvis du føler det feil å fortelle, så ikke si noe. Føler du det riktig så fortell det.
Det er en utrolig god følelse å få støtte rundt deg, og det er deilig å kunne dele gleden:-)[;)]

ORIGINAL: idapjus

Fortalte det først til storebror, så på jobben.. Så til mamma og pappa! Da viste hele verden det etterpå[:D] og så til pappaen til sambo:) Alle vet det her! ALLE![8D]

Hos oss vet også alle det[:D]

Her vet kollegaer av sambo det og et par venninner av meg! Venter et par uker med å fortelle familien det!
Sjefen min venter jeg med å si noe til etter ferien siden jeg vil ha en større stilling.[;)]

Vi, eller jeg har fortalt det til mamma, to av mine bestevenner og 3 kollegaer.. Skal fortelle det til svigers nokså snart..:)
Vet ikke når jeg skal fortelle det til flere.. Får se an:)

Etter UL i går så har vi fortalt det til nærmeste familie og noen venner. Resten får vente til uke 12.

Back
Topp