MNJ
Elsker forumet
vi vil holde det hemmelig til det har gått 3 mnd (tia går jo fort nå da), men sa det likevel til foreldrene mine. det er også et vennepar av oss som vet det, da de også er prøvere og vi gikk spente og ventet på tante rød, begge to.
foreldrene mine fikk vite det fordi jeg har hatt to sa før, og da har mamma vært en kjempestøtte for meg. man skal jo liksom vente til 3 mnd er godt "i tilfelle noe går galt", men jeg ville jo ha sagt det til dem dersom noe hadde gått galt. så vi bestemte oss for å si det til de...det er godt å ha deres støtte!
denne uka er en milepæl for oss, og vi blir alle så glade for hver dag som går uten noen komplikasjoner[:)]
foreldrene mine ble så glade, dette blir første barnebarn på begge sider![:D]
har dere sagt det til noen?
foreldrene mine fikk vite det fordi jeg har hatt to sa før, og da har mamma vært en kjempestøtte for meg. man skal jo liksom vente til 3 mnd er godt "i tilfelle noe går galt", men jeg ville jo ha sagt det til dem dersom noe hadde gått galt. så vi bestemte oss for å si det til de...det er godt å ha deres støtte!
denne uka er en milepæl for oss, og vi blir alle så glade for hver dag som går uten noen komplikasjoner[:)]
foreldrene mine ble så glade, dette blir første barnebarn på begge sider![:D]
har dere sagt det til noen?