har dere fortalt det til noen?

MNJ

Elsker forumet
vi vil holde det hemmelig til det har gått 3 mnd (tia går jo fort nå da), men sa det likevel til foreldrene mine. det er også et vennepar av oss som vet det, da de også er prøvere og vi gikk spente og ventet på tante rød, begge to.

foreldrene mine fikk vite det fordi jeg har hatt to sa før, og da har mamma vært en kjempestøtte for meg. man skal jo liksom vente til 3 mnd er godt "i tilfelle noe går galt", men jeg ville jo ha sagt det til dem dersom noe hadde gått galt. så vi bestemte oss for å si det til de...det er godt å ha deres støtte!
denne uka er en milepæl for oss, og vi blir alle så glade for hver dag som går uten noen komplikasjoner[:)]
foreldrene mine ble så glade, dette blir første barnebarn på begge sider![:D]

har dere sagt det til noen?

hihi, så artig! så det først nå[:D]

er kunn min arbeids kollega som vet det.. og jeg må snakke med sjefen min i morra... Denne ganger her vil vi prøve å holde det skjult litt lengre... men jeg regner med at folk begynner å lurer når jeg nesten har slutta å røyke.... men om 1 mnd tid vet nok fam det.... for se hvor lenge vi klarer oss...

Har fryktelig lyst til å ringe mamma. Hun er sånn jeg snakker med om alt.
Men tenker at det hadde vært koslig å fortelle det ansikt til ansikt i påska.
Får se om jeg klarer å holde meg. [;)]

Ellers tenker jeg at det hadde vært praktisk om folk visste.
Jeg er elendig på små (og store!!) løgner.
Men denne gangen vil jeg ha hemmeligheten for meg selv en stund.
Jeg skal klare det!!!! [:D]

Har bare fortalt det til min beste venninne enda.
Vi skal vente til det har gått tre måneder før vi forteller det til familien.
Kan hende vi sier det før til enkelte venner.
Venter lengst med familie - det er overfor dem vi vil at det skal være mest mulig sikkert før noe røpes, fordi det er for de som skal bli besteforeldre og tanter og onkler det betyr mest for.

Jeg har foralt det til mamma og mine nærmeste venner. Og til sjefen min på jobb.  Jeg vil gjerne si det til alle og enhver, men jeg hadde en SA i januar, så tror jeg vil prøve å vente litt med å fortelle det denne gangen.. 

Har ikke fortalt det til noen enda.. Denne gangen skal vi vente så lenge som mulig....tenkte vi..

Bestevenninda mi fikk høre det dagen etter at vi fant det ut (hun vet at vi prøvde),
deretter måtte mamma få vite, ellers ville hun blitt fryktelig skuffa!
Ble sykmeldt ifra jobben, er aldri mer på fest, er kvalm og legger meg tidlig...
de fleste har altså allerede skjønt det, så ble ikke noen langvarig hemmelighet!
Men men, kanskje like greit.

ja, du vet det din lille luring[:D]

fortalde det med ein gang til eit venne par av oss som viste at vi prøvde. etter ein drøss med teite spørsmål og det faktum at eg såg så pjusken ut gjorde at vi måtte fortelle det til slekta. men er egentli glad for det da, vil ikkje halde det hemmelig vist eg får sa, ville ha trengt all den støtta eg kunne fått da... har allereie fått "på pakning" for å ha fortalt det so tidleg, som om det var uloveleg liksom. teite uskrivne reglar. må nå vere opp til den enkelte...

Back
Topp