Har dere fortalt det til noen?

Julis

Andre møte med forumet
Vi har ikke fortalt om graviditeten til noen ennå.. På den ene siden er det herlig å ha hemmeligheten i magen som ingen vet om, på den andre siden bobler jeg nesten over og har lyst til å dele det med hele verden... Venter litt til, en dag eller to, he he, før jeg forteller det til mamma'n min iallefall.. :o)

Har fortalt det til ganske mange egentlig! Hehe.
Mamma, svigermor, søstrene mine, 3 venninner, 2 venninner jeg har på nettet, to på jobben, to av kompisene til gubben, sjefen til gubben... Hahaha, snart vet vel alle det!! 
Men gjør meg ingen ting, er så glade at vi vil si det til alle :D

Krysser fingrene for at det går bra, veldig kjedelig å måtte fortelle så mange hvis det går galt...
Men må ikke tenke sånn heller :) Gleder meg over hver dag :)

Har fortalt det til 3 venninner og selvfølgelig N`tæll som var den første.

I morgen skal vi fortelle pappa den gode nyheten. :)

Venter litt med å fortelle snuppa og eldstemann, hadde egentlig tenkt å fortelle i morgen, men nå skal han til moren en uke, kanskje litt dumt å fortelle det rett før han drar dit, så venter til han kommer tilbake om en uke :)

Vi har ikke fortalt det til noen enda, bortsett fra ei venninne som avslørte meg her inne :P

Vi satser på å vente til jula før vi forteller det :)

Vi har kun fortalt til to nære venniner av meg og to nære kollegar. Det er fire mennesker som jeg vil trebge hvis det ikke går bra. Vil være åtte uker på vei før mine foreldre får vite det og resten av familien får nyheten til jula! Men jeg hater å holde det så hemmelig, men tørr ikke anna!

Fortalt det til noen nære venner, men ingen i familien. Venter til vi er 8 uker på vei, sånn som sist :) Med mindre jeg blir fryktelig dårlig før den tid, da blir det vanskeligere å holde hemmelig.

Har fortalt det til naboen min som vi har god kontakt med,en på jobben og min lillesøster:) vurderer å si det til resten av familien på julaften. kollegene mine venter eg med til de spør og så får vi se om hvordan planen min om å holde det hemmelig til senere går.

Fortalt det til søster og mannen, og 2 veninner, sjefen og avdelingen på jobb pga hva jeg jobber med er en del tunge løft... vanskelig å holde tett :P

jeg måtte jo sende mld til Amahel med bilde  :) så hun var den første som viste.

så gubben, og et søskenbarn av han. (men hun hadde delvis avslørt meg helga før da vi var på besøk, for jeg hadde så sjuuuukt vonde pupper den dagen.)
og så sa jeg det til ei på jobb, og ei venninne vet det.

har planer om å holde det hemmelig fram til jul.
men tror jeg må fortelle sjefen det om et par uker, får en del tett oppføling framover,
og det blir en del legetimer. greit å være ærlig da.

Nei, men mamma er litt synsk når det gjelder graviditetene mine, så hun har nok gjettet seg til det allerede. Hun spurte meg rett ut i telefonen tidligere i uka, og siden jeg er fryktelig dårlig til å lyve, så trodde hun meg neppe da jeg sa nei. Hater det når folk spør rett ut om jeg er gravid. Særlig siden alle forventer at vi skal bli gravide snart. Planen er å vente med å si noe til vi har vært på ultralyd (tidlig), og å vente enda litt lengre med å fortelle 4-åringen.

To venninner vet det :) Men de visste forsåvidt at vi prøvde, så var liksom litt vrient å ikke si noe når de visste at jeg skulle teste osv =P men vente til jul med alle andre..

Har ikke fortalt det til noen foruten sambo:) tenker å fortelle det til foreldre om to uker når alle foreldrene våre møtes til middag, og har planer om å fortelle det til ei venninne når jeg treffer henne neste gang:)

Eg har fortalt det til noen nære venner :)
Resten får vite det til jul tenker eg :)

Jeg klarer bare ikke å holde kjeften min igjen, jeg. Hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle fortelle det til noen, men sålangt vet barnefar det (SELVFØLGE), mamma, pappa, søsteren min, broren min, 2 av søskenbarnene mine, ektemannen til søskenbarnet mitt, 5 veninner og en kompis om det. Prøver å unngå å fortelle det til besteforeldre og slikt enda, da jeg har planer om å gi dem nyheten med UL-bilde til jul. Samboer/barnefar har ikke fortalt det til noen sålangt, for han er så redd for at det skal gå gale veien, som sist. 

Og dette er høyrisikosvangerskap, så jeg burde jo egentlig ha klappet igjen, men det er sååå mye bedre med støtte rundt seg hvis det faktisk skal gå galt, tenker jeg.

Forrige gang skulle vi liksom ikke fortelle det til noen før etter tre mnd, men samboer klarte ikke å holde seg en dag engang...:) så etter noen dager så visste alle det... Men så gikk det galt. Da var det på en måte greit å ha noen å snakke med, men samtidig veldig tungt. Så denne gangen har vi ikke sagt noe til noen, og kommer nok til å holde tett helt til jul. Det hadde passet perfekt å fortelle det julaften siden det da er akkurat 12 uker, men samboer er på havet da. Så jeg regner med vi avslører det litt før, når vi drar på julebesøk hjem til familien. Da kan vi fortelle det face to face, det er jo mye morsommere enn å si det på tlf :)

Jeg måtte fortelle det til trenerene mine fordi jeg driver med Kick boxing. Ellers tror jeg vi skal hvertfall klare å vente til jul eller kanskje over jula og! Sist gansg ventet vi i nøyaktig 3mnd

Har fortalt det til de nærmeste i familien, også har gubben og jeg sagt det til hver vår bestevenn.
Har ikke tenkt å fortelle det til noen andre, skal prøve å holde meg lengst mulig på grunn at noen andre venner er så innmari nysgjerrige- så da kan de få være det en stund ;)

Jeg har kun fortalt det til min kjære, en venninne og en kollega... V har i utgangspunktet planlagt å holde det hemmelig frem til julaften, men spørs om jeg sprekker før den tid ;) Kommer ihvertfall ikke til å si noe før etter tidlig UL. Dersom det skal gå galt, ønsker jeg ikke at alle vet det. Har opplevd en MA tidligere i uke 8, og for min del var det lettere å komme meg gjennom den tiden,, når ikke alle visste om det...

Har fortalt det til min bestevenninne og hennes samboer, ellers ingen. Skal si det til min to nærmeste kollegaer på tirsdag eller onsdag (spørs når jeg får tid). Familiene skal få vite det til jul. Svigermor har faktisk vært i mannen et par ganger og spurt om ikke vi skal ha en til snart og hintet litt. Tror hun må ha en sjette sans når det gjelder sånt, for hun har ikke sett meg siden midten av oktober... Creepy! Men hun får ikke noe bekreftet før jul.

Skulle egentlig ikke fortelle det til noen før 8-12 uker, men samboeren min ble så glad og sprekkeferdig at vi ble enige om å fortelle det til hele familien :) pluss at jeg sa ifra til en venninne rett etter testen siden hun visste på forhånd at jeg hadde mine mistanker :b var tett på 7 uker i tillegg når vi fant ut av det :)

Back
Topp