Har dere fortalt det til noen enda?:)

Jeg måtte ha hjelp av ei venninne til å tyde disse første strimlene mine, så ho vet det. Og i dag glapp det også til min søster over telefonen. Jeg får besøk av mamma (vi bor på langt unna hverandre) i uka som kommer, så da klarer jeg nok ikke å holde det hemmelig for ho siden vi skal bo sammen i 5 dager! Jeg sa det tiiidlig sist gang også, og har tenkt i ettertid at det kanskje er like greit. Skjer det noe så er det greit å ha noen å dele det med også, tenker jeg.

Men jeg vet jaggu ikke når jeg bør si det på jobb??? Det kommer kanskje an på hvordan formen blir. Akkurat nå er jeg fremdeles i god form. Bare litt murringer i magen og treg mage ;)

Noen som vil dele tanker om når man bør fortelle arb.giver at man er gravid?
 
Jeg måtte fortelle det til arbeidsgiveren min med en gang- fordi den avdelingen jeg jobber på- er det farlig å jobbe dersom man er gravid! men ellers hadde jeg nok ventet en god stund...
 
Jeg har tenkt å si det i uke 11. Da er nemlig familien samlet,så da kan jeg si det til alle samtidig. Men ellers hadde jeg nok venta så lenge som mulig :) Har vurdert å vente til jeg begynner å vise... Menne... Like greit å si det når alle er samla :)
Men det er noen få som får vite det før.
 
Back
Topp