Har dere fortalt det til "alle"?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
I går fortalte vi det til mine foreldre og søsken...så nå mangler bare venner og tilfeldige liksom... :)

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente til etter neste ukes UL, men kom frem til at OM de finner noe på UL'en så vil jeg ha noen å snakke med om det...så da valgte vi å fortelle det nå istedet...

Hva med dere? :D

Fortalt familie og et par venninner :)
Ellers blir det "åpent" etter ul på tirsdag om alt er bra :)

Ja, nå vet alle rundt oss! Storebror annonserte på bursdagen sin til stor jubel! =) Vi har dog ikke, og kommer nok heller ikke til å annonsere noe på fb ol så det er jo bare de vi snakker med og har rundt oss som vet =)

Kun min bestevenninne og søster som vet det. Ville vente til eller ultralyd, som var i går. Så på bursdagen min den 7 juli skal lillemor røpe hemmeligheten med en Body [emoji16][emoji1303]

Venter til etter UL, så tenker jeg at vi kanskje kan vente til en bursdag nå i juli- har bestillt en tshorte som sladrer. Håper den kommer før:)

Besteforeldrene fikk vite det tidlig siden de var her på besøk. Fortalte det til ungene denne uka. Og etter UL igår sendte jeg Mail til brødrene mine og la ut en post på vennegjengens lukkede Facebook gruppe[emoji4] Og ungene forteller det til de de treffer så tar vel ikke så lang tid før alle evt [emoji6]

Vi har noen igjen å fortelle det til. Vi har vært på to ul og alt ser bra ut. Er 10+4 i dag, 14 dager til siste TUL etter da får resten vite det. Vi kommer nok til å skrive noe på fb. Dette er første barnet og jeg er redd om jeg ikke skriver noe selv, kan noen finne på å gratulerer oss der når ryktene begynner å gå.
Vi har familie og venner spredd utover hele landet. De aller nærmeste får selvsagt vite det av oss og ikke via fb[emoji4]

Ja, de aller fleste vet det nå :) Tror mannen har et par til å fortelle til, men alle mine vet det :)

Vi fortalte til familie og kollegaer i uke 13. (12+1-12+6) Godt å slippe å prøve å holde inn magen :P

Har fortalt det til et vennepar, en kollega og ei venninne -og det blir med det en gooood stund til tenker jeg:) Problemet er bare at alle ser at jeg legger på meg!

Vi fortalte våre foreldre og søsken det tidlig og jeg delte med nærmeste team og leder på jobben pga tilrettelegging. Nå når jeg er over 12+0 tenker jeg vi ikke kommer til å holde det skjult lenger og deler det med dem vi møter :-) må nok sende en sms til fjern og nær for vi har familie spredt over hele landet :p

Back
Topp