Har dere fortalt dere er

*mine-gull*

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
gravide til mange? Jeg er ganske dårlig for tiden, og syns det er vanskelig å lyge om hvorfor jeg er dårlig.. Så her fortalte jeg det til barna og sier det viss det passer seg sånn til andre. Har sett ett lite hjerte som slår, så jeg krysser fingrene for at alt går bra. Og viss det ikke gjør det, så tar vi det deretter.. :-)

En del som vet det her ja ..... har en mann som ikke vet hva det vil si å holde hemligheter så da blir det sånn! Men er over 10 uker nå så føler det ikke er så skummelt lenger

Kun en venninne og en kollega som vet noe i tillegg til mannen..

Her er det en del som vet.. Syns det ble vanskelig å juge til familie og nære venner om hvorfor jeg ikke kunne sånn og sånn, så da ble det til at vi fortalte de nærmeste :)

Er bare 8 uker og syns ikke det er nødvendig at fler folk enn de få som vet som bør vite det nå. Den dagen jeg ser hjertet slår så skal alle få vite det :)

Her er det 2stk som vet det utenom meg og samboer, er i helt fin form, bare stikking i magen og er trøtt, er også forferdelig tett i nesen. Men så lenge formen holder seg sier jeg det ikke til noen :)

Kun sjefen og mine foreldre :)

Nei. Vi har fortalt det til en hver utenom sjefen min så er det bare vi som vet. Orker ikke forholde meg til andre i tillegg nå eller måtte forklare...

Kun fortalt det til 2 nære venner. Er kun i uke 7. Vil ikke fortelle til så mange før vi har vært på TUL.

Skal fortelle familien til helgen gruegleder meg. Tenkt å kjøpe kopper hvor det står "Verdens beste bestemor/bestefar". Kunne tenkt meg oldemor kopp, men hvor selger de?? Og granonkel??

Sjefen, to kolleger, farmor, og ei som jobber i bhg. Familien skal få vite det på julaften dersom vi kommer oss så langt :)

Bare min beste venninne som vet foreløpig:happy: vi holder det hemmelig enn så lenge tenker jeg, folk får da vite det tidsnok :happy:

Er kun venninna mi og mannen hennes som vet noe. Resten får vite det på julaften

Førstegangsgravid og 8+5 idag, har fortalt de nærmeste venninnene, familie og kolleger

Skal på TUL i morgen, så hvis alt ser bra ut forteller vi det til besteforeldre i morgen :)
Tror noen på jobben mistenker det, siden magen min er ganske oppblåst nå

Fortalt det til sjefen pga kvalme. Ellers vet mamma, stefar, og svigermor det nå :)

Har fortalt det til svigerforeldrene mine, moren min og tanten min. Kjefen får en epost etter jeg har vært på tul. Resten av familien får vite når jeg veit kjønn :) Men hvis magen er så stor at de spør sier jeg seffølgelig at jeg er gravid, hittil tror de at magen er etter fødselen :p

Back
Topp