Har dere fortalt den vordrende far??

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg har ikke rukket å fortelle min ennå.

Fikk positiv test i går etter tidsfristen så ville ikke si noe da i fare for at testen ikke skulle slå ut i dag. I dag hadde han allerede dratt på jobb når jeg testa.. :)

Har lyst til å fortelle han på en morsom måte - annet enn at "hei, du! jeg er på tjukka!!" ;)

En kompis av han som vet at vi har vært prøvere hadde spurt for en stund siden om han hadde fått "satt på" (de skal også ha små), hvor han hadde svart at "nei, bare bomskudd ennå!!" :p
 
Fortalte det med en gang XD aldri om jeg hadde klart å vente hehe
 
Fortalte det med en gang jeg også ! Klarte ikke vente men nesten som han visste det før meg :D
 
Da blir han sikkert veldig glad :)) absolutt høydepunkt å si det til mannen synes jeg XD
 
Sendte bilde av den digitale testen etter at jeg kom på jobb. Han sov da jeg gikk i dag tidlig ;) Men han fikk se en svak billig strimmel i går, så han viste det nå egentlig ;)

♥Venter en liten overraskelse i oktober♥

♡♡♡Alle gode ting er 3♡♡♡
 
Første gangen hadde jeg kjøpt rose og små babytøfler satt de på stua bor med positivtesten! Gjett om han var glad når han hjem fra jobben!! :p
 
Hans kommentar: har du tatt deg?? :p

Han hadde en mistanke, for han mente j skulle hatt mensen nå :p
 
Jeg viste han to positive tester igår, skal ta en digital i morgen og gi i en kopp med pappa- tekst :) Gleder meg! Han ble glad, og påsto at han hadde mistanker, for jeg hadde vært så humørsjuk denne uka :p

- Taster med appen -
 
Back
Topp