Har dere fortalt den glade nyheter til noen?

Dutchy

Glad i forumet
Ikkje 5 veker på vei en gang og det føles som det er allerede mange som veit det!

Søsteren, 1 BFF, far, tante, svigermor, 2 kollegaer og sjefen (dei siste 3 måtte vite det pga type jobb eg har).

Jepp! :)
Vi ventet ganske lenge med å si det sist. Men denne gangen var det flere som visste at vi skulle prøve, så da ble det naturlig å si det. Så her vet foreldre, søsken og noen venninner allerede :)

Samboeren og hun på jobben som skal vikariere for meg når jeg skal ut i perm. Ellers vet ingen enda, og tenker å holde det sånn til det blir veldig synlig :)

Niks, ingen. Vi venter til etter uke 10-12 :)

Mine venninner vet, 3 av dem. Bestekompisen til mannen visste det visstnok fra før av, før samboer fortalte han haha :P

Her er det kun barnefar selv og min søster. Sa det ikke til henne men hun gjettet det så hun spurte meg. Prøvde å lyve men hun kjenner meg altfor godt

Utenom det så blir vi å vente en god stund med å fortelle :)

en del av kollegaene mine, og sjefen.. jobber i risikoyrke, så hadde ikke noe valg. Mannen min vet det selvfølgelig også :-)

en del av kollegaene mine, og sjefen.. jobber i risikoyrke, så hadde ikke noe valg. Mannen min vet det selvfølgelig også :)
Kjente og at eg ikkje hadde noen valg.. Føles bra da at eg har fortalt det på jobb, dei kan ta litt hensyn til meg uten at andre legger merke til det.

Kjente og at eg ikkje hadde noen valg.. Føles bra da at eg har fortalt det på jobb, dei kan ta litt hensyn til meg uten at andre legger merke til det.
Ja, sjøl så blir det veeeldig gjennomsiktig da jeg måtte bytte avdeling. Så jeg har valgt å være åpen om prøving, SA og ny graviditet. Det er en stor bedrift, så det er i overkant mange som vet om det :facepalm:. Men, de vet også at jeg er redd for å miste igjen. Det hjelper litt, i tilfelle det skjer. :bag: Sjefene er heldigvis ikke annet enn kjempestøttende :Heartred.

Du er heldig om kollegaene dine kan bevare det som en "hemmelighet" sammen med deg :) det er ubehagelig når "alle" vet om det på jobb.. Men ingen i familien eller av venner!!

Min svigermor og svigerinne jobber der også.. Svigermor veit det altså men ho tar det litt rar. Nå har eg 2 vakter igjen denne veke etter en veldig travelt periode på jobb. Så er det 10 dager med fri! Gud som eg gleder meg til det!

Mamma og bonuspappan min vet det, samboer selvfølgelig også ei bestevenninne. Flere som vet at vi slutta på pilla så spørs hvor lenge vi kan holde det hemmelig for de nærmeste rundt

Sist gang fortalte vi det veldig fort til de nærmeste, denne gangen derimot vil jeg gjerne kjenne litt mer på det selv før vi sier noe. Samtidig er jeg så stolt at jeg holder på å sprekke, og vil gjerne rope det ut til hele verden!

Har fortalt det til mine to nærmeste venninner. Også har vi bestilt genser med jeg skal bli storesøster som jenta skal ha på for å slippe nyheten til familien :)

Har ikke fortalt det til noen ennå, og kommer nok ikke til å gjøre det på en god stund heller. Jeg synes det er så koselig å ha denne lille hemmeligheten som bare samboeren og jeg vet. <3

Har ikke fortalt det til noen ennå, og kommer nok ikke til å gjøre det på en god stund heller. Jeg synes det er så koselig å ha denne lille hemmeligheten som bare samboeren og jeg vet. <3
Det var det vi ville og.. Men grunna at vi må ha morkakeprøve etc og jobben min måtte vi vel fortelle det..

Det var det vi ville og.. Men grunna at vi må ha morkakeprøve etc og jobben min måtte vi vel fortelle det..
Det hadde på en måte vært litt deilig om noen på jobben visste det også, så hadde de skjønt hvorfor jeg er så sliten (foreløpig har jeg en forkjølelse å skylde på, hehe), men jeg vet at det ikke nytter å si det til bare noen få der ... Da får alle vite det. :rolleyes:

Ikkje 5 veker på vei en gang og det føles som det er allerede mange som veit det!

Søsteren, 1 BFF, far, tante, svigermor, 2 kollegaer og sjefen (dei siste 3 måtte vite det pga type jobb eg har).
Alt for mange, det bare glipper ut :p En gjeng med venninner, fysioterapeut x2, noen treningsvenner, ernæringsfysiolog. Ikke familie ennå,vil vente så lenge som mulig fordi de maser sånn... ;)

Det hadde på en måte vært litt deilig om noen på jobben visste det også, så hadde de skjønt hvorfor jeg er så sliten (foreløpig har jeg en forkjølelse å skylde på, hehe), men jeg vet at det ikke nytter å si det til bare noen få der ... Da får alle vite det. :rolleyes:

Så dumt da :( Eg har vore selektiv med hvem eg har sagt det til. Håper inderlig at svigermora holder seg stille og (vi er kollegaer)

Back
Topp