Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjente og at eg ikkje hadde noen valg.. Føles bra da at eg har fortalt det på jobb, dei kan ta litt hensyn til meg uten at andre legger merke til det.en del av kollegaene mine, og sjefen.. jobber i risikoyrke, så hadde ikke noe valg. Mannen min vet det selvfølgelig også![]()
Ja, sjøl så blir det veeeldig gjennomsiktig da jeg måtte bytte avdeling. Så jeg har valgt å være åpen om prøving, SA og ny graviditet. Det er en stor bedrift, så det er i overkant mange som vet om detKjente og at eg ikkje hadde noen valg.. Føles bra da at eg har fortalt det på jobb, dei kan ta litt hensyn til meg uten at andre legger merke til det.
. Men, de vet også at jeg er redd for å miste igjen. Det hjelper litt, i tilfelle det skjer.
Sjefene er heldigvis ikke annet enn kjempestøttende
. Det var det vi ville og.. Men grunna at vi må ha morkakeprøve etc og jobben min måtte vi vel fortelle det..Har ikke fortalt det til noen ennå, og kommer nok ikke til å gjøre det på en god stund heller. Jeg synes det er så koselig å ha denne lille hemmeligheten som bare samboeren og jeg vet. <3
Det hadde på en måte vært litt deilig om noen på jobben visste det også, så hadde de skjønt hvorfor jeg er så sliten (foreløpig har jeg en forkjølelse å skylde på, hehe), men jeg vet at det ikke nytter å si det til bare noen få der ... Da får alle vite det.Det var det vi ville og.. Men grunna at vi må ha morkakeprøve etc og jobben min måtte vi vel fortelle det..
Alt for mange, det bare glipper utIkkje 5 veker på vei en gang og det føles som det er allerede mange som veit det!
Søsteren, 1 BFF, far, tante, svigermor, 2 kollegaer og sjefen (dei siste 3 måtte vite det pga type jobb eg har).
Det hadde på en måte vært litt deilig om noen på jobben visste det også, så hadde de skjønt hvorfor jeg er så sliten (foreløpig har jeg en forkjølelse å skylde på, hehe), men jeg vet at det ikke nytter å si det til bare noen få der ... Da får alle vite det.![]()