Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har sååå lyst, men tør ikke enda. Er 6+4 på vei og har ikke vært på TUL enda. Skal til lege på mandag og da henviser han meg, håper eg kommer raskt til... Er alt fint på TUL tror eg at eg forteller det[emoji3]
Jeg er 9+2 i dag og verker meg i hjel etter å fortelle. Men har bestemt at vi venter til bursdagen hans (da er jeg 11+5) så er vi enda litt sikrere og han får en flott bursdagsoverraskelse! =)
Jeg er 9+6 og vurderer hver dag å fortelle det til 8-åringene. Men straks vi forteller til dem frykter vi hele bygda vet det.
Så planen er å vente til vi drar på ferie om to uker. På det viset får ikke bygda vite det før vi er tilbake fra ferie når jeg er 16+0 [emoji846]
Sier det neste uke etter ul [emoji4] tror jeg er ca. 10+4 da [emoji4] hun er 3(blir4på julaften) og sier nesten hver dag hun ønsker seg en storesøster [emoji23] men satser på at hyn blir glad for å bli storesøster selv [emoji6][emoji7]
Vi har tenkt å vente til uke 12-13. Har vært å sett et bankene hjerte allerede, men vet at ventetiden kommer til å bli så ufattelig lang for de så vi venter så lenge som mulig. Forteller det før vi reiser til Norge på ferie, for der kommer vi til å være åpne om det til de vi treffer på.
Er idag 9+2.
Ja. Men hun skjønner det ikke helt da. Blir 2 i slutten av juni. Hun er skikkelig søt. Tror babyen er inni navlen min. Titter inn i den, sier hei hei, hysj og sove [emoji7] skal få være med på neste UL i uke 12+4, kanskje hun skjønner mer da [emoji5]