Har dere forsikret barna?

Vi har og for oss er det helt selvsagt å forsikre barnet vårt. Selv om man kan få.mye fra staten så vet jeg om såpass mange som har slitt med å få noe som helst.
 
Ja!!! Og eg kommer til å forsikre barna selv etter de e voksen, valgte selv å si opp forsikringen min når eg fyllte 18 og d angrer jeg på den dag i dag gitt... Får ikkje forsikret meg for ufør ol pga sykdom..... Så det vil eg ikkje at kidsa skal bli utsatt for.. Så forsikring skal de ha enten de vil eller ikkje :p
 
Ja, det har vi gjort. Har faktisk et godt eksempel på at det kan lønne seg på jobben i disse dager. Sønnen til ei på jobben brakk benet og noen må være hjemme med han i 14 dager. Hvem skal ta seg fri fra jobben? Noen har kanskje en arbeidsgiver som gir fri med lønn i slike tilfeller, men i de aller fleste tilfeller vil man måtte ta ubetalt fri fra jobb. Man har noen sykt barn dager i året, men sjansen for å ha alle disse intakt er minimal. I en slik situasjon vil en god forsikring dekke mors og fars tapte inntekter.
 
Ja frøkna er forsikret og det et en selvfølge for meg. Lillebror skal og forsikres men må bli 3 mnd først.

Jeg har ulykke, døds og uføreforsikring og hun kan ha forsikringen til hun er 26 år.
 
Nei, det var mer fornuftig å investere de pengene I noe vi får mer igjen for. Å gamble på om ungene får "riktige" skader og sykdommer har jeg ikke mage til.
 
Her er det en selvfølge å forsikre!!
 
Ja har forsikret han. Etter 9 dager lenger på sykehuset enn vanlig etter fødselen så kan jeg alldri vite hva som kan skje. Han er frisk og rask nå men hva om noe skulle skje?
 
Lykke til med spørsmålet - håper du slipper unna alle de som skal kverulere i det uendelige med usaklige argumenter og personangrep. Finnes noen av dem her som spretter opp hver gang ordet forsikring nevnes ;) Og ja! Så klart har vi forsikring :)
 
Ja, det har vi gjort. Har faktisk et godt eksempel på at det kan lønne seg på jobben i disse dager. Sønnen til ei på jobben brakk benet og noen må være hjemme med han i 14 dager. Hvem skal ta seg fri fra jobben? Noen har kanskje en arbeidsgiver som gir fri med lønn i slike tilfeller, men i de aller fleste tilfeller vil man måtte ta ubetalt fri fra jobb. Man har noen sykt barn dager i året, men sjansen for å ha alle disse intakt er minimal. I en slik situasjon vil en god forsikring dekke mors og fars tapte inntekter.


Vi har av blant annet slike grunner som du nevner.
Ja, noe får man dekket av stat - men det kan skje ting som ikke dekkes.
husker ikke spesifikt hva som er for barnet, mener det er ca 200 pr mnd? Si det er 250 da. Fra 0-18 blir det 54.000. Ja det er litt penger, men om noe skulle skje så man må bygge om hus, han blir ufør osv, da rekker ikke de 54.000 så langt som en forsikringssum vil kunne. Jeg tar sjansen på at det KAN være og forhåpentligvis er penger ut av vinduet og vi aldri trenger å bruke ordningen. Det håper man vel med de fleste forsikringer? =)
 
Vi har av blant annet slike grunner som du nevner.
Ja, noe får man dekket av stat - men det kan skje ting som ikke dekkes.
husker ikke spesifikt hva som er for barnet, mener det er ca 200 pr mnd? Si det er 250 da. Fra 0-18 blir det 54.000. Ja det er litt penger, men om noe skulle skje så man må bygge om hus, han blir ufør osv, da rekker ikke de 54.000 så langt som en forsikringssum vil kunne. Jeg tar sjansen på at det KAN være og forhåpentligvis er penger ut av vinduet og vi aldri trenger å bruke ordningen. Det håper man vel med de fleste forsikringer? =)
Har en morfar som dessverre måtte bruke husforsikringen da hele huset brant til grunnen. Utrolig kjedelig, men allikevel så herlig at alt var fullverdiforsikret når ulykken først var ute.
 
Ja, han er forsikret:) har lite greie på det dessverre, men har skjønt at det er viktig og jeg har forstått det sånn at det er en god forsikring:)
 
Har en morfar som dessverre måtte bruke husforsikringen da hele huset brant til grunnen. Utrolig kjedelig, men allikevel så herlig at alt var fullverdiforsikret når ulykken først var ute.
Er kjempetrist når man må bruke slikt - men akk så godt at man har de riktige forsikringene når man må!
 
Ulykkesforsikret 24/7 gjennom bhg. Ellers ingenting. Sparer heller.
 
Hvilken barneforsikring har dere forresten?
 
Back
Topp