Har dere ferie nå?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Skal dere på ferie eller bli hjemme?

Her blir vi bare hjemme i år. Holder på å fikse mye rundt huset og lage det ferdig. Vi kjøpte huset ifjor og da var det 3 år gammelt. ;) så ganske nytt og ikke ferdig utvendig. Men heldigvis er alt ferdig inne. :)

Jeg har vært på 3-ukers hyttetur med kidsa, mannen har jobbet. Nå er det 2 uker hjemme før vi reiser til Danmark hele gjengen, sammen med min mor, søster, nevø og bror. 14 dager. Det blir bra!

Har ferie nå ja :) blir bare hjemme, med en del dagsturer og utflukter.
Var i bjørneparken for noen uker siden og skal til Kristiansand dyrepark og Liseberg. Guttungen skal også på en liten ferie med besteforeldrene sine i august :)

Har ferie men ingen reise planer

Har permisjon:-). Termin på onsdag så ikke så mye reising for vår del. Satser på at lillebror snart vil ut:-)

Mannen har ikke ferie i sommer, så vi skal ikke reise noen plass. Frister lite å reise alene med gravidmage, 1-åring og 2-åring alene:p
Koser oss heller i hjembyen vår med svømmehall, lekeland og turer i marka:)

Jeg og barna har ferie. Mannens ble plutselig utsatt to uker... Så vi slapper av hjemme, til mannens starter så vi kan reise avgårde :) Ble bare ekstra lang ferie for barna da :)

Vi har ferie. Siste uka nå. Har vært i Tyrkia, pussa opp deler av kjøkkenet og vært oppe på hytta.
Skal opp på Bitihorn i morgen.

Jeg har permisjon og mann og barn har ferie. Ikke noen spesielle planer utenom en liten to dagers tur.

Sliter med å finne på noe gøy for de eldste i det dårlige sommerværet vi har. Frister å reise hvor som helst akkurat nå. Men vanskelig når lillebror sliter med mageknip og vi har ikke så veldig mye å rutte med nå.

Jeg har hatt fri lenge, nå har mannen også ferie. Ingen reiseplaner utenom kanskje et besøk hos mine foreldre, ellers blir vi hjemme. Går fjellturer i nærområdet og kanskje en hyttetur også.

Jeg har permisjon. Mannen er arbeidsledig.

Men vi er på ferie, så jada. Vi har ferie nå
Besøker svigers som bor så langt unna at vi ikke treffer dem i hverdagen

Heiv oss rundt og bestilte tur her ja :) Reiser til Lillehammer torsdag, vi har små barn så det blir lilleputthammer og hunderfossen og barnas gård, samt jernbanemuseet som sambo ville på :)

Hjemmeferie. Men har hatt noen dager hos mine foreldre nå. Skulle gjerne ha vært i utlandet, men har ikke økonomi til det i år heller :)

Har aldri ferie jeg :p (hjemmeværende mamma)
Blir ikke noen tur på oss i år uansett, vi flytter inn i nytt hus om 10 dager :eek:
Så blir nok å bruke tid og penger på å komme i orden der :happy:

Back
Topp