Har dere "familiebil"??

ORIGINAL: ***3godegull***

Jeg har VW Touran...og jeg er KANON fornøyd!! Den er bare fantastisk å kjøre og syns det er god plass i den. Skal bytte den etterhvert, men bare i noen år nyere( har 2004 modell).

Har og den,men i 2007 modell og er knallfornøyd[:)]

Vi har ikke familie bil, har audi 80 og audi A8... Plassen går det fint med nå iallefall.
Men har veldig lyst på en stasjonsvogn.. Kan dere gjette hvilket merke???[8D]

Vi har en ny BMW 525 stasjonsvogn... Knøttlite bagasjerom, fårakkurat med meg vogna og that's it liksom [8D]

vi har en ford mondeo. kjempefornyd med den! vi har jo bakovervendt nr 2 sete, og vårt britax multitech står kjempefint i den bilen (han har aldri hengt med hodet i det). vogna trenger vi ikke slå helt sammen engang for å få inn, så er gørrpraktisk. skinnseter au, så gris og graps er bare å tørke av.

den andre bilen vår er en landrover freelander, personbil. får god plass til barnesete og unge i den, og i bagasjerommet er det stort sett KUN vogn som får plass + litt handleposer evt. skal vi på ferie typ, må vi bruke forden! men sånn til hverdags går det helt fint med personbil

Vi har nettopp kjøpt volvo v70. -09 modell.. Vi har også tenkt mest på sikkerhet og komfort. Kjører mye, så er nødvendig med en bil med stor plass til bagasje.

Vi har en bmw 325 stasjonsvogn som vi kjøpte før føstemann kom, det er en liten stasjonsvogn, men har gått helt fint å få inn vogn, barnesete pluss ekstra bagasje til nå. Blir vel endel trangere med to barneseter baki regner jeg med. Så kommer til å beholde den en stund og bytte i løpet av neste år. Tror det er bmw x5 sambo har lyst på[;)] Jeg også syns den er ganske stilig og romslig, så han får nok ganske sikkert viljen sin!

Vi har en nesten ny Volvo V 50 vi. God og trygg familiebil og vi er storfornøyde.

Men vurderer kjøpe noe litt større etter hvert da vi har med altfor mye dritt på tur[:D]

Back
Topp